پرینت

پیام رسان محبوب دهه شصتی‌ها مرداد ماه می میرد!

on .

پیام رسان محبوب یاهو مسنجر 5 آگست (15 مرداد) برای همیشه تعطیل شده و یاهو مسنجر جدیدی را جایگزین آن خواهد کرد.

در گزارش آمده ؛ پیام رسان یاهو مسنجر یادآور خاطرات تلخ و شیرین زیادی برای کاربران دهه 60 است. پیام رسانی که با سرعت های حلزونی اینترنت این کاربران که از نسل dialup  و سرعت ضعیف حداکثر 56kbps  بود هم جواب میداد. پیام رسانی که تولد بسیاری از اصطلاحات گفتگوی رایج در بین کاربران مانند DC و asl plz و بسیاری دیگر از اموجی ها یا شکلک ها در آن شکل گرفت.

کاربران دهه شصتی این نرم افزار را همیشه با صدای گوش خراش  اتصال به اینترنت مودم های دایال آپ خود به یاد می آورند ، علی الخصوص اگر اواخر شب در چت روم با دوستانشان قرار داشتند.
پیام رسان محبوب دهه شصتی‌ها مرداد ماه می میرد!
به هر حال این پیام رسان محبوب نفس های آخر خود را می کشد و یاهو اعلام کرده است که 15 مرداد برای همیشه آن را تعطیل خواهد کرد. خبری که حتی با وجود پیام رسان های جدید و پیشترفته موبایل باز هم برای بسیاری از کاربران علی الخصوص کاربران آسیایی غم انگیز است.

این پیام رسال سال 1998 با نام Yahoo Pager شروع به کارکرد و طی 18 سال فعالیت خود کاربران بسیاری را در جهان جذب خود کرد. اولین پیام رسان با قابلیت گفتگوی صوتی و تصویری این پیام رسان بود ، اما با توجه به وضع بد اقتصادی یاهو ، این شرکت ترجیح می دهد روی سرویس های سود ده خود مانند ایمیل و تامبلر کار کند .

پیام رسان محبوب دهه شصتی‌ها مرداد ماه می میرد!
البته این پیام رسان از سال گذشته نسخه جدیدی را با شکل و شمایل پیام رسان های امروزی موبایلی منتشر کرده ولی با این وجود کاربران قدیمی آن ترجیح میدهند از نسخه قدیمی بهره ببرند. اما این کاربران هم باید تا 15 مرداد به نسل جدید کوچ کنند چراکه دیگر نسخه قدیمی پشتیبانی نخواهد شد.

کاربران ایرانی هم باید با پیام رسان خاطره انگیز و محبوب خود خداحافظی کنند.

انتهای پیام/

پیام رسان محبوب دهه شصتی‌ها مرداد ماه می میرد!

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2