پرینت

حرفه ای های دنیای آی تی با دیدن این تصاویر گریه می کنند

on .

تصاویر زیر نمونه هایی از وسایل الکترونیکی و برخی اجزای کامپیوتر است که صاحبان آن ها در حفظ و نگهداریشان ضعیف عمل کرده اند.

در گزارش آمده خبرنگار دریچه گروه فضای مجازیباشگاه خبرنگاران جوان؛ همه شما بدون شک به پاکیزگی و سلامتی خود اهمیت خاصی می دهید. یکی از عواملی که شاید از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد حفظ پاکیزگی سیستم شما است. باید گفت از جمله مواردی که سیستم شما را تهدید می کند هجوم گرد غبار بر روی قسمتهای مختلف کامپیوتر های خانگی است. در واقع گرد و غبار ناشی از محیط سبب می شود لایه ای از غبار بر روی بردها و قطعات سخت افزاری بنشیند و این امر سبب ایجاد یک مقاومت ایستاتیک شده و در نتیجه گرما در محیط گرد و غباری افزایش پیدا می کند. تصاویر زیر نمونه هایی از وسایل الکترونیکی و برخی اجزای کامپیوتر است که صاحبان آن ها در حفظ و نگهداریشان ضعیف عمل کرده اند.
حرفه ای های دنیای آی تی با دیدن این تصاویر گریه می کنندحرفه ای های دنیای آی تی با دیدن این تصاویر گریه می کنندحرفه ای های دنیای آی تی با دیدن این تصاویر گریه می کنندحرفه ای های دنیای آی تی با دیدن این تصاویر گریه می کنندحرفه ای های دنیای آی تی با دیدن این تصاویر گریه می کنندحرفه ای های دنیای آی تی با دیدن این تصاویر گریه می کنندحرفه ای های دنیای آی تی با دیدن این تصاویر گریه می کنندحرفه ای های دنیای آی تی با دیدن این تصاویر گریه می کنندحرفه ای های دنیای آی تی با دیدن این تصاویر گریه می کنند

برای دیدن عکس ها در اندازه واقعی روی آن کلیلک کنید

انتهای پیام/

حرفه ای های دنیای آی تی با دیدن این تصاویر گریه می کنند

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2