پرینت

با اتاق کار تاشو گوگل بعد از اتمام جلسه دفتر کارتان را جمع کنید+ فیلم

on .

اگر در فضایی باز نیاز به یک دفتر خصوصی داشتید دفتر کار گوگل نیازتان را برآورده می کند. شرکت گوگل با همکاری موسسه تکنولوژی ام ای تی دفترهای کار تاشو ساخته است.

در گزارش آمده خبرنگار  ؛ با افزایش قیمت املاک و مستغلات دیگر فکر خرید ملک و ساختمان مقرون به صرفه نیست. حالا باید به دنبال طرح هایی بود که بتوان با روشی متفاوت کمترین هزینه و بیشترین خلاقیت، بهترین استفاده را از امکانات موجود داشت.

در همین راستا شرکت گوگل با ارائه طرحی دست به خلاقیت زده و اتاق کاری پیله مانند Transformable Meeting Space  طراحی کرده است. اتاق کاری باجلوه های ویژه گرافیکی و گنجایش شش الی هشت نفر که به جای کف این بار از سقف ساخته می شود.  فضای بیضی مانند با قطر سه متر و ارتفاعی حدود 2 ونیم متر که تنها با وارد کردن نیروی یدی و کشیدن قرقره های مکانیکی به سمت پایین  لایه های دیوار درون هم رفته و تا شده و در اتمام نیز به روشی کاملا ساده جمع می شود. به همین راحتی و تمیزی صاحب دفتر کار خواهید شد.

36 قطعه از فایبر گلاس که با مواد پارچه ای مخصوص در برابر رطوبت، صدا و دما مقاوم شده اند تنها مصالح بکار رفته این دفتر کار هستند. تنها نمونه اولیه این سازه تاشو در آزمایشگاه خود مونتاژ در موسسه تکنولوژی ماساچوست MIT ساخته شده و گوگل امید دارد بتواند با این طرح به تحولی در استفاده از فضا برای ایجاد فضاهای کوچک و قابل ایجاد سریع برای مطالعه، استراحت و یا تفکر در میان سالن های پرکار و شلوغ دست پیدا کند.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

منبع : Designboom

انتهای پیام/

با اتاق کار تاشو گوگل بعد از اتمام جلسه دفتر کارتان را جمع کنید+ فیلم

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2