پرینت

کامیون های الکتریکی تسلا از راه می رسند

on .

کمپانی تسلا قصد دارد در آینده ای نه چندان دور ماشین های سنگین خود از جمله کامیون و اتوبوس های ویژه خود را وارد بازار کند.

در گزارش آمده خبرنگار  ؛ کمپانی تسلا قصد دارد در آینده ای نه چندان دور ماشین های سنگین خود از جمله کامیون و اتوبوس های ویژه خود را وارد بازار کند. کمپانی دایملر نیز به تازگی نمونه اولیه کامیون های Fuso E-Cell خود را آزمایش کرده است. کمپانی سازنده این کامیون Charge تصاویر اولیه از ماشین خود را منتشر کرده وگفته که قرار است سال اینده وارد بازار شود. نمای جلوی کامیون شاید در وهله اول خیلی جذاب به نظر نرسد ولی به گفته سازنده نوآوری ما درون این کامیون قرار دارد. این کامیون های 3.5 تا 26 تنی از کامپوزیت های سبک با روش ماژولار تنها با یک نیروی کار و در عرض چهار ساعت سرهم شود. پیش بینی مسئولان تولید 10 هزار دستگاه در سال تنها با 10 نیروی کار.

به گفته کارشناسان مواد بکار گرفته شده و روش ساخت باعث نصف شدن هزینه های کارکردی شده است. همچنین قابلیت خود ران شدن در اینده را نیز خواهد داشت. این کامیون قادر است مسافت 160 کیلومتر را بدون هی الودگی طی کند وسرعت خود را تا 805 کیلومتر افزایش دهد. کمپانی Charge برنامه دارد اولین کارخانه‌ی خود را در نزدیکی Oxfordshire بنا کرده و سال آینده کامیون‌های خود را وارد بازار کند.

دنیس اسوردلف، مدیرعامل کمپانی Charge در این باره می‌گوید: از نظر این کمپانی روندی که کامیون‌های موجود در پیش گرفته‌اند، قابل‌قبول نیست. در کمپانی Charge کامیون‌ها همان‌گونه که باید باشند، ساخته می‌شوند؛ مقرون به‌صرفه، زیبا، بدون آلودگی صوتی، پاک و ایمن. ما در حال حذف موانع برای ورود وسایل نقلیه‌ی الکتریکی، از طریق قیمت‌گذاری آن‌ها در محدوده‌ی قیمت کامیون‌های معمولی هستیم. با این سیاست، فرصت برای تغییر شیوه‌ی جابجایی و حمل‌ونقل مهیا خواهد شد و به دنبال آن شهرها و مناطقی که در آن‌ها زندگی می‌کنیم، از شرایط بهتری بهره خواهند برد.

کامیون های الکتریکی تسلا از راه می رسند
کامیون های الکتریکی تسلا از راه می رسند
کامیون های الکتریکی تسلا از راه می رسند

انتهای پیام/

کامیون های الکتریکی تسلا از راه می رسند

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2