پرینت

تقویت کارگروه بازی‌های رایانه‌ای به‌عنوان تشکل صنفی

on .

معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تاکید کرد:

معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پس از جلسه‌ای صمیمانه با بازی‌سازان عضو کارگروه بازی‌های رایانه‌ای نظام صنفی که با حضور مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد، یکی از راه‌های کاهش مشکلات بازی‌سازان را تقویت این کارگروه دانست.

تقویت کارگروه بازی‌های رایانه‌ای به‌عنوان تشکل صنفی
در گزارش آمده دنیای ارتباطات در فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان:در گزارش آمده روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در طول این جلسه که یکم آذر ماه برگزار شد، پیرامون پژوهش‌ها، پروژه‌ها و سرویس‌های جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای صحبت شد که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نسبت به بازی‌های صادرات محور اشاره کرد. علاوه بر آن تولیدکنندگان نیز مسائل و دغدغه‌های خود را مطرح کردند. قرار بر این شد تا طرح حمایت از بازی‌های صادرات محور به‌صورت مداوم و مستمر در سال‌های آتی نیز اجرایی شود.

از دیگر بحث‌هایی که در طول این جلسه پیرامون آن بحث شد، موضوع سرورهای حمایتی بود که توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به فعالان حوزه بازی‌های آنلاین داده می‌شود. موضوع الکام‌گیمز و برنامه‌ریزی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای حمایت از سرمایه‌گذاران از دیگر بحث‌های مهمی بود که در طول این جلسه شکل گرفت.

هادی جعفری‌منفرد، معاون حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پس از این جلسه اظهار امیدواری کرد که برگزاری چنین جلساتی با همکاری کارگروه، کمک کند تا روابط بین بازی‌سازان و بنیاد ملی ‌بازی‌های رایانه‌ای مستحکم شود و مشکلات پیش‌رو را زودتر بتوان شناسایی و حل کرد. او در ادامه صحبت‌هایش گفت: بنیاد بر تقویت کارگروه به‌عنوان تشکل صنفی بازی‌های رایانه‌ای تاکید دارد.

انتهای پیام/

تقویت کارگروه بازی‌های رایانه‌ای به‌عنوان تشکل صنفی

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2