پرینت

موتلفه: دولت باید بپذیرد برجام مرده است/ دولت اهالی فتنه را از دستگاه‌های اجرایی اخراج کند

on .

موتلفه: دولت باید بپذیرد برجام مرده است/ دولت اهالی فتنه را از دستگاه‌های اجرایی اخراج کند

به گزارش [1] به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، بخش هایی از این بیانیه به شرح زیر است:

* با خروج آمریکا از برجام تمام رشته‌های گفتگو و رابطه بین دو کشور قطع شده است. محال است روزی برسد که دوباره ایران و آمریکا بر سر یک میز مذاکره بنشینند. دولت باید بپذیرد برجام مرده است و امیدی هم به اروپا برای احیای آن نیست. دفاع از برجام درحالی که دشمن به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده و بر دامنه تحریم‌ها و تهدیدهایش می‌افزاید، وهن ملت ایران است. رئیس‌جمهور و وزارت خارجه باید به شروط مجلس در امر مقابل‌به‌مثل عمل کند و صنعت هسته ای کشور را از مهلکه برجام نجات دهد.

* وزارت خارجه باید در آستانه چهل سالگی انقلاب تحلیل درستی از تحولات جهان غرب و ظهور قدرت‌های جدید، انزوای آمریکا و ظرفیت‌های عظیم انقلابی در منطقه و جهان داشته باشد و سیاست خارجی کشور را بر اساس نگاه به شرق و تحکیم روابط راهبردی با روسیه، چین و هند در دستور کار روزانه خود قرار دهد.

*باید تحولات اروپا به ویژه جنبش گرسنگان در این قاره و به خصوص در فرانسه مورد رصد قرار گرفته و نقض حقوق بشر و تخطئه نظامات دموکراسی در پاریس مورد اعتراض وزارت امور خارجه قرار بگیرد.

* حضور اصلاح طلبان با رویکرد خروج از حاکمیت، امنیت ملی و سلامت کارکردهای دستگاه‌های دولتی را به خطر انداخته است بنابراین دولت باید فکری برای این آسیب بکند و اهالی فتنه را از دستگاه‌های اجرایی اخراج نماید.

۹- کنوانسیون های جهانی بهانه ای برای نفوذ و اثرگذاری نبرد نرم دشمن هستند؛ دولت باید نسبت به این معاهدات دقت کند و مسیرهای قانونی فرآیند تصویب را بگذراند و خودسر و یک سویه از سوی مردم متعهد به این معاهدات نشود.

* شرایط ویژه اقتصادی کشور به ویژه در حوزه گرانی و تورم و رکود در محضر مردم فعالان اقتصادی و اقتصاددانان وهن دولت است. سفره‌های مردم گواهی به سو مدیریت اقتصادی دولت می‌دهد و ادامه این وضع به کاهش سرمایه اجتماعی دولت منجر خواهد شد. دولت باید هرچه زودتر به مسیر قانونی برگشته و وفق بودجه، برنامه و اسناد بالادستی عملکرد خود را اصلاح کند.

* حزب موتلفه اسلامی در تحقق اهداف درمرامنامه خود برای دولت سازی و جامعه سازی اسلامی، بر لزوم وحدت نیروهای انقلاب تأکید و همگی را به استفاده از فرصت پیش روی کشور برای کنار زدن سیاست‌های لیبرالیستی در اقتصاد و سازش کاری در سیاست و سکولاریسم در فرهنگ و روحیه غیر انقلابی در مدیریت و اشرافی گری در سبک زندگی دعوت می کند.

* اعضای مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی در پیگیری مطالبات مردم عزیز و فداکار کشور اسلامی تسریع در کاهش نرخ بیکاری، کاهش تورم کمرشکن، افزایش ارزش پول ملی، کاهش معتدل نرخ ارز، تحقق اقتصاد مقاومتی، تکیه بر ظرفیت های داخلی، تقویت بنیه نظامی و دفاعی و تقویت جایگاه احزاب در توان سیاسی نظام را از دولت و مسئولین خواستار است.

۲۱۴۲۱۴

References

  1. ^ (www.khabaronline.ir)

Authors: www.khabaronline.ir

منبع خبر خبرآنلاین

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2