پرینت

مایکروسافت و انتقال قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه‌ نمایش به دستگاه‌های دیگر

on .

مایکروسافت و انتقال قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه‌ نمایش به دستگاه‌های دیگر
شرکت مایکروسافت در اوایل سال جاری میلادی دست به آزمایش جدید و کاربردی زد. این شرکت قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش را بین ویندوز 10 و دستگاه‌های اندروید امتحان کرد.
این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که اپلیکیشن‌های اندروید را روی کامپیوتر خود اجرا کنند. این کار از طریق گوشی هوشمند متصل به کامپیوتر انجام می‌شود در حال حاضر بعضی از دستگاه‌ها از قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش با ویندوز 10 پشتیبانی می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به سامسونگ گلگسی اس 10 اشاره کرد.

به گزارش ایتنا[1] از رایورز [2]به نقل از اوبرگیزمو، علاوه بر سامسونگ گلگسی اس 10، گلگسی نوت8 و نوت9 هم از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.
گوشی‌های وان پلاس6 و وان پلاس6T هم جزو گوشی‌های مجهز به قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش شرکت مایکروسافت اپلیکیشن "Your Phone" را هم با پشتیبانی از نوتیبیکشن‌های گوشی به‌روزرسانی کرده است.

این اپلیکیشن به شما این اختیار و اجازه را می‌دهد که نوتیبیکشن‌های گوشی را به صورت زنده روی ویندوز مشاهده کنید.
با این قابلیت، کاربران می‌توانند اطلاعیه‌های گوشی خود را به صورت فوری ببینند و به تمام اطلاعیه‌های گوشی خود دسترسی پیدا کنند. آنها می‌توانند نحوه دریافت این اطلاعیه‌ها را سفارشی کنند و برخی از آنها را به شکل خاص‌تر مشاهده کنند.
 

مایکروسافت و انتقال قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه‌ نمایش به دستگاه‌های دیگر

برای این که کاربران بتوانند از این قابلیت برخوردار شوند، لازم است که یک گوشی هوشمند اندرویدی داشته باشند که از سیستم عامل نسخه نوقا پشتیبانی کند.
همچنین باید گوشی‌ها حداقل یک گیگابایت رم هم داشته باشد.
 
کامپیوتری که می‌خواهد برای استفاده از قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش از آن استفاده کنید، لازم است که دارای ویندوز 10 بیلد 1803 باشد.
توجه داشته باشید که این بیلد نباید از نوع اینسایدر باشد تا کاربران بتوانند به صورت نامحدود از این قابلیت بهره‌مند شوند.
 

References

  1. ^ایتنا (www.itna.ir)
  2. ^رایورز (rayvarz.com)

Authors: www.itna.ir

سايت خبری فناوری اطلاعات (ايتنا)

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2