پرینت

اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد؛ به پلیس +۱۰ مراجعه کنید!

on .

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که اتصال کارت بانکی به کارت سوخت اجرایی نمی‌شود و کارت بانکی زمانی قابلیت اجرایی دارد که سهمیه‌بندی اعمال شود و در حال حاضر نیز برنامه‌ای برای سهمیه‌بندی بنزین وجود ندارد.

اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد؛ به پلیس +۱۰ مراجعه کنید!اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد؛ به پلیس +۱۰ مراجعه کنید!اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد؛ به پلیس +۱۰ مراجعه کنید!اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد؛ به پلیس +۱۰ مراجعه کنید!اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد؛ به پلیس +۱۰ مراجعه کنید!اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد؛ به پلیس +۱۰ مراجعه کنید!اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد؛ به پلیس +۱۰ مراجعه کنید!اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد؛ به پلیس +۱۰ مراجعه کنید!
اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد؛ به پلیس +۱۰ مراجعه کنید!اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد؛ به پلیس +۱۰ مراجعه کنید!اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد؛ به پلیس +۱۰ مراجعه کنید!اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد؛ به پلیس +۱۰ مراجعه کنید!
اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد؛ به پلیس +۱۰ مراجعه کنید!اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد؛ به پلیس +۱۰ مراجعه کنید!
اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد؛ به پلیس +۱۰ مراجعه کنید!

سايت خبری فناوری اطلاعات (سیتنا)

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2