پرینت

برگزاری دومین روشن‌شو مشهد

on .

همیشه استفاده از تجربه دیگران در زندگی باعث پیشرفت شده است. خیلی‌ها برای دریافت تجارب خوب زندگی دیگران ساعت‌ها هزینه مشاوره می‌دهند و آخر هم به نتیجه‌ای نمی‌رسند! در مجموع٬ موفقیت برای بچه‌های فعال در حیطه وب و فناوری تعریف متفاوتی نسبت به دیگر اقشار جامعه دارد. ما دوست داریم افرادی از تجاربشان برای ما بگویند که در زمینه کاری خودمان فعال باشند یا حداقل در وب فعال باشند٬ این مسئله باعث می‌شود که سخنرانی‌هایی که می‌شنویم بر پایه آن‌ چیزی که می‌خواهیم باشند.

خوشبختانه در این میان رویدادی به نام روشن شو وجود دارد که متخصصان حوزه فناوری و وب را کنار هم جمع می کند و بهانه ای است برای آنکه افراد حرفه ای در این زمنیه ها در مورد تجربیات و ایده های خود حرف بزنند. اگر تا کنون در مورد روشن شو نشنیده اید باید توضیح داد که این رویداد در بیش از ۱۰۰ شهر چهان برگذار می شود و در طی آن سخنرانان می توانند به مدت ۷ دقیقه آنچه در نظر دارند را با دیگران به اشتراک بگذارند. همانطور که برگذار کنندگان این رویداد می گویند، هدف روشن شو فراهم آوردن فضایی برای فعالان حوزه فناوری و عاشقان تکنولوژی است تا به تبادل افکار و شبکه سازی بپردارند.

برگزاری دومین روشن‌شو مشهد

روشن‌شو٬ یک رویداد بین‌المللی برای اشتراک گذاری تجربیات افراد مختلف در زمینه‌های مرتبط با وب است. در این رویداد٬ افراد به پای سخرانی‌ها می‌نشینند٬ از آنها ایده می‌گیرند و سعی می‌کنند در زندگی خود از تجارب آن افراد استفاده کنند. پس از سخنرانی٬ زمان نسبتا خوبی برای آشنایی با دیگر شرکت کننده‌ها٬ شرکت در بازی‌های جمعی به جهت شبکه‌سازی و آشنایی با کار تیمی در نظر گرفته شده است.

همانطور که ذکر شد این رویداد شامل دو بخش است. بخش اول به همین سخنرانی های ۷ دقیقه ای اختصاص دارد و بخش دوم  بعد از سخنرانی ها آغاز می شود که به مسابقات گوناگون و شبکه سازی میان حاضرین اختصاص می یابد. نکته جالب در مورد رویداد روشن شو همین سخنرانی های ۷ دقیقه ای است که ممکن است به نظر کوتاه باشد اما در عوض سخنران ها سعی می کنند در این ۷ دقیقه تمامی نکات مهم و کلیدی مورد نظر خود را اعلام کنند و از ذکر نکات کم اهمیت تر صرف نظر کنند. به همین خاطر است که روشن شو از این شعار استفاده می کند: « روشنمان کن، اما سریع! ».

برگزاری دومین روشن‌شو مشهد

این رویداد تا به حال در شهرهای مختلفی همچون تهران٬ اصفهان و مشهد برگزار شده است. اکنون نیز قرار است روشن شو برای بار دوم در مشهد برگذار شود. پس اگر در مشهد هستید و به فناوری هم علاقه دارید، این رویداد را از دست ندهید. هزینه شرکت در این رویداد فقط ۸ هزار تومان است و در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از ظرفیت آن تکمیل شده است. برای ثبت نام، اطلاع از مکان برگذاری رویداد و همینطور آگاه شدن از اطلاعات دیگر در مورد این رویداد می توانید به وبسایت رسمی روشن شو مشهد مراجعه کنید.

برگزاری دومین روشن‌شو مشهد

ادامه مطلب http://1admin.ir/second-roshanshow-mashhad.html

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2