پرینت

دهم اردیبهشت آخرین مهلت شرکت در مسابقه عکس «همه‌جا در دسترس»

on .

دهم اردیبهشت آخرین مهلت شرکت در مسابقه عکس «همه‌جا در دسترس»

به گزارش خبرگزاری مهر[1] به نقل از وزارت ارتباطات، دومین دوره مسابقه عکس «همه‌جا در دسترس» با هدف بازنمایی توسعه سریع ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور و دستاوردهای آن توسط مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در حال برگزاری است.

به همین منظور از تمامی هنرمندان حرفه‌ای و آماتور عکاس برای شرکت در این رویداد ملی دعوت شده تا آثار خود را که منطبق با شرایط این مسابقه است به دبیرخانه «همه‌جا در دسترس» ارسال کنند.

توسعه ارتباطات در مناطق شهری، روستایی و جاده‌ها، کارآفرینی و مهاجرت معکوس با توسعه ارتباطات روستایی، گسترش استفاده از تجهیزات فناورانه برای خدمات بهتر در مناطق روستایی، توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و نقش آن در آموزش مجازی و نقش اینترنت در توسعه گردشگری و بوم‌گردی برخی از موضوعاتی هستند که آثار ارسالی به مسابقه بر اساس آن‌ها بررسی می‌شوند.

همچنین موضوعات دیگری مانند، نقش استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های کارآفرین با استفاده از فناوری اطلاعات در کارآفرینی و ارائه خدمات، توسعه فضای مجازی و تأثیر آن بر زندگی شهری، خانواده، کودکان و تجهیزات فناورانه، دولت الکترونیکی و شفاف‌سازی و خریدوفروش الکترونیکی، از عناوین دیگر مورد بررسی در این مسابقه هستند.

هر عکاس می‌تواند با حداکثر ١۰ اثر به‌صورت تک عکس یا مجموعه عکس در این مسابقه شرکت کند و آثار برگزیده نیز در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و پس از رونمایی در نمایشگاه در کتابی منتشر می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقه همه‌جا در دسترس، تمامی هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه و کتاب مسابقه راه پیدا کند گواهی حضور در مسابقه را دریافت می‌کنند. همچنین به نفرات اول تا سوم به ترتیب مبلغ ۱۰۰، هفتاد و سی میلیون ریال به‌عنوان جایزه پرداخت می‌شود. از سوی دیگر برای هر تک عکس مبلغ پنج میلیون ریال و برای هر مجموعه عکس ده میلیون ریال به‌عنوان حقوق مادی اثر پرداخت می‌شود.

داوری بخش عکس این مسابقه نیز بر عهده سید مهدی مقیم‌نژاد، عباس کوثری و بهنام صدیقی است.

علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه می‌توانند پس از مطالعه قوانین فراخوان آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ به نشانی www.ict.gov.ir/fa/photo[2] ارسال کنند. این زمان به‌هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد. نمایشگاه، چاپ کتاب و اختتامیه نیز در خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

نخستین دوره مسابقه عکس «همه‌جا در دسترس» در سال ۹۷ برگزار شده است.

References

  1. ^ خبرگزاری مهر (www.mehrnews.com)
  2. ^ www.ict.gov.ir/fa/photo (www.ict.gov.ir)

Authors: خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency - دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2