پرینت

سرپرست جدید پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد

on .

سرپرست جدید پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر[1] به نقل از پژوهشگاه فضای مجازی، در حکمی که از سوی ابوالحسن فیروزآبادی برای حسین مطلبی صادر شده، آمده است: «نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در امور پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی منصوب می‌شوید. امیدوارم با بهره گیری از توان کلیه دستگاه‌ها، مؤسسات و سازمان‌ها و بهره مندی از تجربه و توان علمی و تخصصی همکاران این پژوهشگاه در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

پیش از این عبدالحسین کلانتری رئیس پژوهشگاه فضای مجازی بود که هم اکنون معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم شده است.

دکتر مطلبی پس از پایان دوره کارشناسی ارشد خود در رشته فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه قم با رتبه نخست، موفق به پذیرش در رشته دکترای کلام اسلامی از همین دانشگاه با سهمیه استعداد درخشان شده و در این مقطع نیز موفق به کسب رتبه نخست شده است.

از سوابق وی می‌توان به مدیریت گروه مطالعات بنیادین پژوهشگاه فضای مجازی، ریاست شورای دانشی فلسفه و الهیات دانشگاه آزاد واحد الکترونیک، دبیری میز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در مرکز تحقیقات راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح و نظارت علمی گزارش‌های علمی در مرکز ملی فضای مجازی اشاره کرد.

از مهم‌ترین حوزه‌های پژوهشی مطلبی نیز می‌توان به فلسفه هوش مصنوعی، هستی شناسی و معرفت شناسی فضای مجازی، علوم شناختی، فلسفه سیاست و … اشاره کرد.

وی همچنین داوری مجلات علمی و همایش‌های مختلف را بر عهده داشته و تاکنون چند جلد کتاب در زمینه فضای مجازی به تألیف و ترجمه رسانده است.

References

  1. ^ خبرگزاری مهر (www.mehrnews.com)

Authors: خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency - دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2