پرینت

تصویر قالب سری آیفون ۱۴ فاش شد

on .

تصویر قالب سری آیفون ۱۴ فاش شد

به گزارش خبرگزاری مهر[1] به نقل از گیزموچاینا، طی چند هفته گذشته شایعات و گزارش های زیادی درباره سری آیفون ۲۰۲۲ میلادی منتشر شده است. اکنون نیز گزارش جدیدی درباره طراحی سری آیفون ۱۴ منتشر شده است.

طبق گزارش مک رومرز این گزارش مربوط به تصاویری از قالب های سری آیفون ۱۴ است که طراحی و برجستگی ماژول دوربین برای ۴ مدل را نشان می دهد. طبق این گزارش قالب های مذکور در میکروبلاگ چینی ویبو منتشر شدند. احتمالا سازندگان طرف ثالث محافظ آیفون از این قالب ها استفاده می کنند.

با نگاهی به قالب ها، قابل توجه ترین نکته این سری عدم وجود مدل آیفون مینی است. علاوه برآن تغییراتی در اندازه آیفون های ۲۰۲۲ میلادی نیز قابل مشاهده است. به نظر می رسد در سال جاری این شرکت مدل آیفون ۵.۴ اینچی تولید نمی کند.این مدل در بازار نیز طرفداران زیادی نداشت. بنابراین شرکت به دلیل فروش ضعیف تمایل به تولید آیفون های بزرگتر دارد.

بنابراین ۴ مدلی که اکنون مشاهده می شود آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۴ مکس و آیفون ۱۴ پرومکس ۶.۷ اینچی هستند.

دیگر تغییر مهم در آیفون های سری ۲۰۲۲ میلادی طراحی برجستگی دوربین است. به نظر می رسد اندازه ماژول دوربین کشیده تر از نسل قبلی باشد.

References

  1. ^ خبرگزاری مهر (www.mehrnews.com)

Authors: خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency - دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2