پرینت

ایجاد سامانه آنلاین پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی

on .

ایجاد سامانه آنلاین پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری مهر[1] به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، در جلسه شورای عالی اداری کشور که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان امور اداری و استخدامی کشور، موظف به راه‌اندازی سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی شدند.

نحوه عملکرد این سامانه که بازه زمانی سه ماهه برای ایجاد و راه‌اندازی آن در نظر گرفته شده، به گونه‌ای است که هر شهروند پس از مراجعه به هر واحد اداری در سراسر کشور، بازخورد خود از نحوه برخورد کارکنان و عملکرد واحد اداری مربوطه را به صورت محرمانه ثبت می‌کند. این اطلاعات با حفظ حریم خصوصی مراجعه کنندگان، برای اصلاح روندهای اداری و ارزیابی بی‌واسطه و برخط کارکنان دستگاه‌های اجرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در همین راستا طی حکمی که توسط وزیر ارتباطات صادر شده است، مأموریت ایجاد و راه‌اندازی سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی با بهره گیری از تجربه دستگاه قضائی به محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران واگذار شد.

خوانساری معاون وزیر ارتباطات طی اظهاراتی در خصوص مأموریت جدیدی که به وی محول شده گفت: در سال پیش رو، ضمن استخراج چارچوب‌های معقول این سامانه، مطالبات مردمی برای نظارت عملکرد دستگاه‌های اجرایی با بهره‌گیری از فضای مجازی را پیگیری می‌کنیم و معاونت دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران، راهبری آن را به عهده دارد.

References

  1. ^ خبرگزاری مهر (www.mehrnews.com)

Authors: خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency - دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2