پرینت

ضرورت تقویت نقش بخش خصوصی در تدوین مقررات حوزه ICT

on .

ضرورت تقویت نقش بخش خصوصی در تدوین مقررات حوزه ICT

به گزارش خبرگزاری مهر[1] به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، سید حسن هاشمی با تبریک انتصاب دکتر رسول جلیلی، محمد خوانساری، شهاب جوانمردی، حسین میرزاپور و حسین نعمتی به عنوان اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، بر ضرورت تقویت نقش بخش خصوصی در تدوین و تنظیم مقررات این حوزه تاکید کرد.

وی گفت: قوانین و مقرراتی که در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب و ابلاغ می‌شود، نقش بسیار کلیدی و مؤثری در حوزه کاری فعالان بخش خصوصی فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد و به طور مستقیم فعالیت‌های آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

هاشمی ادامه داد: بر این اساس، درخواست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان تنها نهاد قانونی بخش خصوصی فاوا در کشور این است که اعضای این کمیسیون در تعامل مستمر با این سازمان، نظرات و مطالبات بخش خصوصی را دریافت کرده و مقررات این حوزه را به گونه‌ای تنظیم کنند که در کنار حفظ حقوق کاربران و بهره‌برداران، نیازها و مطالبات بخش خصوصی به عنوان ارائه‌دهندگان خدمت نیز مد نظر قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان نصر کشور و کمیسیون‌های تخصصی این سازمان، آمادگی خود را برای تقویت تعاملات و همکاری‌ها با آن کمیسیون اعلام می‌دارد و امیدوار است نتیجه این هم‌افزایی، ارتقای کمی و کیفی خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پشتوانه قوانین حمایتی و آینده‌نگرانه باشد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور این انتصاب اعضای جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات را تبریک گفت و از خداوند متعال، توفیق خدمت شایسته در این عرصه را برای اعضای جدید خواستار شد.

References

  1. ^ خبرگزاری مهر (www.mehrnews.com)

Authors: خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency - دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2