پرینت

نمایشگاه الکامپ مردادماه برگزار می شود

on .

نمایشگاه الکامپ مردادماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر[1]، در اطلاعیه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای آمده است: به اطلاع عموم فعالان حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات کشور می‌رساند، پس از فراز و فرودهای فراوان و با مساعد شدن شرایط عمومی و آغاز مجدد برگزاری نمایشگاه‌ها، تاریخ جدید برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مشخص شد.

این نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از روز سه شنبه ۱۱ مرداد تا روز جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

در بخش اصلی نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۱، شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات، مجموعه‌های دانش بنیان، فعالان اکوسیستم استارت آپی کشور شامل شرکت‌ها، تیم‌ها و گروه‌ها، اپراتورهای ارتباطی، دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور و فعالان اصلی این حوزه حضور خواهند داشت.

بخش‌های دیگر الکامپ شامل الکام استارز، الکام پیچ، الکام تاکز، الکام جابز، تینو استارز، توان تک، آوردگاه سرمایه و اتاق شتاب نیز پذیرای حضور جوانان خلاق و شرکت‌های نوآور خواهد بود.

ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ برای تسریع در فرایند امور اجرایی نمایشگاه، از روز شنبه ۲۱ خردادماه کار ثبت نام[2] متقاضیان را آغاز و این فرآیند را تا ۴ تیرماه ادامه خواهد داد.

پس از تأیید مدارک متقاضیان و بر اساس اولویت ثبت نام و متراژ اعلام شده، از متقاضیان جهت جانمایی دعوت خواهد شد.

به گزارش مهر، برگزاری نمایشگاه الکامپ بیش از دو سال است که به دلیل شیوع ویروس کرونا[3] به تعویق افتاده است. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای چندین بار قصد برگزاری این نمایشگاه را داشته که هر بار به دلیل بالا گرفتن موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا[4] و سویه های مختلف آن، برگزاری این رویداد لغو شده است.

پیش از این قرار بود این نمایشگاه در بهمن ۱۴۰۰ برگزار شود. قبل از آن هم در شهریورماه و تیرماه سال ۱۴۰۰ تاریخ‌هایی برای برپایی این رویداد اعلام شده بود که هیچ کدام به مرحله اجرا نرسید.

References

  1. ^ خبرگزاری مهر (www.mehrnews.com)
  2. ^ ثبت نام (www.Iran-elecomp.com)
  3. ^ کرونا (www.mehrnews.com)
  4. ^ کرونا (www.mehrnews.com)

Authors: خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency - دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2