پرینت

روش های جدید درآمدزایی فیس بوک و اینستاگرام

on .

روش های جدید درآمدزایی فیس بوک و اینستاگرام

به گزارش خبرگزاری مهر[1] به نقل از دیجیتال ترندز، مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی متا پلتفرمز پستی را در فیس بوک به اشتراک گذاشت که به چند آپدیت جدید درباره درآمدزایی برای خالقان محتوا در این پلتفرم و اینستاگرام تعلق داشت. این آپدیت ها شامل گسترش گزینه های درآمدزایی و همچنین چند روش جدید برای کسب درآمد است.

طرح های درآمدزایی شامل دو برنامه «فیس بوک استارز» و «ریلز پلی بونوس» است.

از هفته جاری خالقان محتوایی که حداقل هزار فالور طی ۶۰ روز گذشته داشته اند می توانند از این برنامه استفاده کنند. خالقان محتوا باید در منطقه ای باشند که ستاره ها موجود هستند و باید از قوانین و سیاست های درآمدزایی متا پشتیبانی کنند.

از سوی دیگر جایزه ریلز پلی نیز راهی برای خالقان محتوا در اینستاگرام است. خالقان این نوع محتوا برحسب تعداد نمایش ریلز هایشان می توانند به درآمد دست یابند. بنابراین هرچه تعداد نمایش یک ریلز بیشتر باشد، خالق آن به درآمد بیشتری دست می یابد.

طبق بیانیه زاکربرگ این برنامه به زودی برای تعداد بیشتری از خالقان محتوا در فیس بوک فراهم می شود و آنها می توانند ریلزهای اینستاگرامی خود را در فیس بوک نیز به اشتراک بگذارند و در آنجا نیز به درآمد دست یابند.

پیش بینی می شود این برنامه هفته آینده برای خالقان محتوا در ایالات متحده ارائه شود.

خالقان محتوا در صورت داشتن شرایطی خاص واجد شرکت در برنامه جدید فیس‌بوک ریلز پلی بونوس هستند. این خالقان محتوا باید طی ۳۰ روز بیش از ۵ ریلز ساخته و حداقل ۱۰۰ هزار بازدید داشته باشند.

References

  1. ^ خبرگزاری مهر (www.mehrnews.com)

Authors: خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency - دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2