پرینت

آغاز پروژه فیبر نوری توسط ۱۰ اپراتور در ۱۰ مرکز استان

on .

آغاز پروژه فیبر نوری توسط ۱۰ اپراتور در ۱۰ مرکز استان

به گزارش خبرگزاری مهر[1] به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور در ادامه دیدارهای هفتگی خود با نمایندگان مردم با محمد علیپور نماینده مردم ماکو، پلدشت، چالدران و شوط، حسین گودرزی نماینده مردم درود و ازنا و سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، مهران، ایوان، شیروان، چرداول و ملکشاهی دیدار کرد.

وزیر ارتباطات در این دیدارها به آخرین وضعیت توسعه ارتباطات در روستاها اشاره کرد و گفت: در برخی از استان ها و مناطق به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن مناطق، مشکلاتی وجود دارد اما تلاش می کنیم بر اساس برنامه ریزی انجام شده ارتباطات روستاها تامین شود.

زارع پور همچنین به پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها نیز اشاره کرد و گفت تاکنون ۱۰ شرکت و اپراتور برای اجرای این طرح ملی پای کار آمده اند و کار در ۶۵ شهر در ۱۰ استان آغاز شده است و امیدوارم که تا دهه فجر سال جاری، در سراسر کشور آغاز شود.

بر اساس این گزارش، وزیر ارتباطات برای بررسی بهتر وضعیت ارتباطات برخی از روستاها، با دهیار یکی از روستاها تماس گرفت و وضعیت ارتباطات و اینترنت روستا را بررسی کرد.

نمایندگان حاضر در این دیدارها نیز به مشکلات ارتباطات روستاها و مناطق حوزه انتخابیه خود، وضعیت فیبرکشی برخی از مسیرها و لزوم تقویت زیرساختهای ارتباطی پرداختند.

References

  1. ^ خبرگزاری مهر (www.mehrnews.com)

Authors: خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency - دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2