پرینت

زاکربرگ ضمن عذرخواهی: دیتای شخصی من نیز به دست کمبریج آنالیتیکا افتاد

on .

فناوری اطلاعات > اینترنت - موسس و مدیر 33 ساله فیس‌بوک در برابر چشمان اعصای کمیته انرژی و تجارت مجلس سنا ضمن عذرخواهی رسمی گفت: اطلاعات من نیز همراه 87 میلیون نفر دیگر به دست کمبریج آنالیتیکا افتاد و به اشتراک گذاشته شد.

 

به گزارش ، در دومین روز از حضور مارک زاکربرگ در برابر قانون‌گذاران آمریکایی در واشنگتن، «فرانک پالون» از اعضای دموکرات کمیته مذکور این سوال را مطرح کرد: وقتی فیس‌بوک قادر به کنترل دیتای کاربران نیست، این کمپانی چگونه می‌تواند دیتای مشتریان خود را حفظ کند؟ {لینک[1]}

وی زمانی این موضوع را مطرح کرد که زاکربرگ در دفاع از خود گفت: کاربران می‌توانند آنچه به اشتراک می‌گذارند را مدیریت و کنترل کنند که این جمله وی با واکنش منفی نمایندگان روبرو شد.

موسس فیس‌بوک که به جای تی شرت خاکستری، کت و شلوار تیره بر تن داشت، دیروز نیز  5 ساعت در برابر نمایندگان نشست و به سوالات آنها پاسخ داد و قول داد از هر نوع قانون جدیدی که ساز و کار شبکه‌های اجتماعی را تعیین کند، حمایت خواهد کرد.

«مارشا بلک برن» نماینده جمهوری‌خواه چندین بار سخنان زاکربرگ را قطع کرد و گفت: من نمی‌توانم به شما اجازه سخنرانی طولانی بدهم.

زاکربرگ ضمن عذرخواهی: دیتای شخصی من نیز به دست کمبریج آنالیتیکا افتاد

 

5656

 

References

  1. ^لینک (www.reuters.com)

Authors: www.khabaronline.ir

منبع خبر خبرآنلاین

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2