ميزبانی لينوکس-خارج-پرسرعت
ميزبانی لينوکس-خارج-پرسرعت
زمان روی خط بودن سرور را خودتان تجربه کنيد (UpTime Server) پشتيبانی 24 ساعته
یک هفته ضمانت بازگشت هزينه (سرويس های شش ماهه)
30 روز بازگشت هزينه (سرويس های يکساله)
قيمت تمام سرويس های فوق به تومان مي باشد.
خدمات ميزبانی وب لينوکس خارج به صورت مدیریت نشده ( Self Managed ) ارائه می شوند و گروه پورتال نيک صرفا کارکرد کليه سرویس های سرورها ضمانت می نمايد و مديریت سايت بر عهده خریدار می باشد. به منظور مشاهده پشتیبانی مدیریت شده خدمات میزبانی وب گروه پورتال نيک کليک کنيد.
سوالات متداول:
1- سرورها در چه محلی نگهداری میشوند؟
سرورهای ایران در دیتاسنترهای افرانت درتهران نگهداری میشوند، سرورهای خارج از ایران در دو دیتاسنتر مختلف در آمریکا و آلمان نگهداری میشوند.
2- کنترل پنل هاست شما چیست؟
در سرویس های لینوکس ایران از کنترل پنل DirectAdmin و سرویس های لینوکس خارج از ایران از CPanel و در سرویسهای ویندوز از WebsitePanel استفاده میشود.
3- آیا امکان پرداخت ماهیانه وجود دارد ؟
در حال حاضر برای برخی از پلن ها فقط امکان پرداخت شش ماهه و سالیانه وجود دارد. برخی از پلن ها دارای پرداخت ماهیانه نیز می باشند. در مراحل خرید شما امکان انتخاب مدت زمان اعتبار هاست را خواهید داشت .
4- آیا امکان استفاده از IP اختصاصی وجود دارد ؟
بله، با پرداخت هزینه مربوط به IP امکان استفاده از آن را خواهید داشت.
5- چه نسخه ای از PHP و MYSQL در سرورهای لینوکس پشتیبانی میشود؟
در حال حاضر PHP نسخه 5.2 و MYSQL نسخه 5.1 در سرورهای ما فعال است.
6- چه نسخه ای از MSSQL و DotNet در سرورهای ویندوز پشتیبانی میشود؟
در حال حاضر نسخه MSSQL 2008 R2 و نسخه های 1.1 و 2.0 و 3.0 و 3.5 و 4 از DotNet Frame Work در سرورهای ویندوز پشتیبانی میشوند.
7- آیا امکان استفاده از Addons Domain وجود دارد؟
خیر، از این امکان در سرویس های ما پشتیبانی نمیشود.
8- آیا امکان استفاده از CGI در سرورهای لینوکس وجود دارد ؟
خیر، بدلیل امنیتی امکان استفاده از CGI و Perl در سرورهای ما وجود ندارد.
9- پشتیبانی از اطلاعات به چه صورت است ؟
برای امنیت بیشتر اطلاعات ما در سرورها از RAID1 پشتیبانی میکنیم تا در صورت خرابی یک هارد دیسک، اطلاعات شما آسیب نبیند. برای اطمینان بیشتر ما از اطلاعات وب سایت ها بصورت هفتگی یک نسخه کپی تهیه می کنیم. ولی توجه نمایید که مسئولیت پشتیبانگیری بر عهده مشتری می باشد. در کنترل پنل هاست بخشی برای پشتیبانگیری از اطلاعات در نظر گرفته شده است.
10- آیا سرورهای شما آنتی ویروس دارند ؟
بله، هم سرورهای لینوکس و هم سرورهای ویندوز دارای آنتی ویروس می باشند.
11- آیا امکان ارتقاء سرویس وجود دارد؟
بله، در هر زمان شما از طریق پورتال مشتریان بصورت آنلاین امکان ارتقاء را خواهید داشت .
12- تعداد بانک اطلاعاتی در هاست چه میزان است؟
در هاست های لینوکس شما محدودیتی در تعداد بانک اطلاعاتی ندارید ولی در هاست ویندوز یک عدد بانک اطلاعاتی در اختیار دارید، این میزان با پرداخت هزینه قابل افزایش خواهد بود.
13- تعداد Subdomain چه میزان است ؟
محدودیتی در تعداد Subdomain وجود ندارد.
14- تفاوت هاست داخل ایران و خارج از ایران چیست ؟
در حال حاضر تفاوت اصلی بین سرویس داخل ایران و خارج ایران در سرعت دسترسی به سایت می باشد، در سرویس های ایران شما تا 4 برابر سرعت بیشتری در دسترسی به سایت خود خواهید داشت.
15- آیا امکان بازگشت وجه وجود دارد ؟
بله، در صورت عدم رضایت شما طی دو ماه اول در سرویسهای ایران و طی ماه اول در سرویسهای خارج ایران، امکان بازگشت کامل وجه به شما وجود دارد .
16- آیا امکان استفاده از PHP و MYSQL در هاست ویندوز وجود دارد ؟
در سرویس های ما از PHP و MYSQL فقط در سرویس های لینوکس پشتیبانی میشود.