پنج شنبه, 22 خرداد 1393 20:52

پوشش زنده کنفرانس معرفی تبلت‌های جدید سامسونگ، جمعه ساعت ۳ صبح در زومیت

نوشته شده توسط  admin
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تبلت سامسونگ

به زمان معرفی سری جدید تبلت‌های سامسونگ نزدیک می‌شویم، تبلت‌هایی که گفته می‌شود به صفحه نمایش AMOLED مجهز شده‌اند و امکانات تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همچنین شنیده‌ایم که کمپانی کره‌ای قصد دارد یک تبلت ۱۲ یا ۱۳ اینچی را به لیست تبلت‌های خود اضافه کند. اگر برای شما هم جالب است تا بدانید سامسونگ از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد بعد از

...
تبلت سامسونگ

به زمان معرفی سری جدید تبلت‌های سامسونگ نزدیک می‌شویم، تبلت‌هایی که گفته می‌شود به صفحه نمایش AMOLED مجهز شده‌اند و امکانات تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همچنین شنیده‌ایم که کمپانی کره‌ای قصد دارد یک تبلت ۱۲ یا ۱۳ اینچی را به لیست تبلت‌های خود اضافه کند. اگر برای شما هم جالب است تا بدانید سامسونگ از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد بعد از مسابقه آغازین جام‌جهانی فوتبال برزیل همراه زومیت باشید.

سامسونگ قصد معرفی سری جدید از تبلت‌های خود را دارد که در مورد مشخصات سخت‌افزاری این تبلت‌ها در زومیت بسیار نوشته‌ایم، تیزر رسمی این مراسم نیز پخش شده است. طبق اخبار فاش شده، این تبلت‌ها علاوه بر آنکه بسیار باریک و سبک هستند، به نمایشگرهای AMOLED نیز مجهز شده‌اند که بر جذابیت آن‌ها می‌افزاید. اگر شما هم مشتاق هستید جزو اولین افراد باشید که از رخداد کنفرانس سامسونگ مطلع می‌شوید جمعه ۲۳ خردادماه ساعت ۳ صبح، یعنی کمی پس از اولین مسابقه جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بین برزیل و کرواسی همراه زومیت باشید.

صفحه بصورت خودکار بروز می‌شود / نیازی به رفرش کردن آن نیست.

 

 

ادامه مطلب http://www.zoomit.ir/articles/tablet/11959-samsung-premium-tablet-live-coverage

خواندن 889 دفعه