خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 330
چهارشنبه, 15 مرداد 1393 08:50

ساعت هوشمند جدید Timex بدون نیاز به تلفن همراه

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

ساعت‌های هوشمندی که تا به حال ساخته شده‌ بودند بیشتر به عنوان وسیله‌ای الحاقی به تلفن همراه کاربرد داشتند و با وجود آن‌ها نیاز به بیرون آوردن تلفن همراه از جیب بود٬ هروقت هر اتفاقی که می‌افتاد! اما Timex تصمیم گرفته این روند را تغییر دهد و ساعت هوشمند جدیدش یعنی +IronMan One GPS را طوری ساخته که کاربرانش بتوانند تلفن همراهشان را در خانه جای بگذارند

...

ساعت‌های هوشمندی که تا به حال ساخته شده‌ بودند بیشتر به عنوان وسیله‌ای الحاقی به تلفن همراه کاربرد داشتند و با وجود آن‌ها نیاز به بیرون آوردن تلفن همراه از جیب بود٬ هروقت هر اتفاقی که می‌افتاد! اما Timex تصمیم گرفته این روند را تغییر دهد و ساعت هوشمند جدیدش یعنی +IronMan One GPS را طوری ساخته که کاربرانش بتوانند تلفن همراهشان را در خانه جای بگذارند!

ساعت هوشمند ۳۹۹.۹۹دلاری +One GPS بیشتر شبیه به کامپیوتر است تا ساعت. در آن صفحه نمایش همیشه روشن Mirasol که قبلاً در Qualcomm Toq دیدیم به کار رفته و اینترفیسی مبتنی بر آیکون دارد. آن‌طور که تایمکس می‌گوید تمام قطعات به کار رفته در آن مقاوم به ضربه و تا عمق ۵۰ متر ضد آب هستند اما در آن امکاناتی وجود دارد که قبلاً در هیچ محصولی از تایمکس دیده نشده. گیرنده‌ی رادیویی 3G و قابلیت فرستادن و دریافت مسیج‌های ساده که با یک سال اینترنت رایگان ازAT&T عرضه می‌شود. همچنین قابلیت جالبی به نام حالت Find Me دارد که اگر احتمالاً در طبیعت گم شدید با فشار دادن یک دکمه به وسیله‌ی GPS تعبیه شده در +One GPS به کسی که دوست دارید پیامی با مشخصات مکانی که در آن گم شده‌اید می‌فرستد و درخواست کمک می‌کنید. همچنین می‌توانید مسیری را که رفته‌اید، ببینید. تایمکس مصرف باطری آن را ۸ ساعت با GPS روشن و ۳ روز کارکرد عادی اعلام کرده است.

مثل بقیه‌ی ساعت‌هایی که به نام IronMan تولید شده‌اند٬ +One GPS بیشتر برای ورزشکاران ساخته شده است (یا کسانی که می‌خواهند شبیه Ironman به نظر برسند) قابلیت یافتن مقصد و مسیر حرکت را دارد و می‌تواند اطلاعات فعالیت ورزشی شما را به هر سرویس آنلاینی که می‌خواهید بفرستد بدون نیاز به تلفن همراه٬ حتی بلوتوث و ۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز دارد که می‌توانید به عنوان آیپاد مچی برای شنیدن موسیقی هنگام ورزش از آن استفاده کنید.

Timex

تایمکس ۱۶۰ سال است که ساعت می‌سازد و همین سابقه‌ی طولانی شجاعت ساخت نسل جدیدی از ساعت را به آن‌ها داده است. +One GPS از تلفن همراه ناتیفیکیشن نمی‌گیرد و نمی‌گوید قرار ملاقات بعدی تقویمتان نزدیک است بلکه وسیله‌ای پوشیدنی است که به اینترنت وصل می‌شود و به ورزشکاران و ماجراجویان کمک می‌کند امنیت بیشتری داشته باشند. دستگاهی پیچیده با قابلیت‌های متنوع نیست و برای کارکردن احتیاج به وسیله‌ی دیگری ندارد که همین از آن دستگاهی متفاوت با آنچه که تاکنون وجود داشته ساخته است.

ادامه مطلب http://www.zoomit.ir/articles/watch/13064-timex-smart-watch

خواندن 836 دفعه