خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 62
چهارشنبه, 12 شهریور 1393 15:28

سامسونگ قاب‎‌های گلکسی نوت 4 مزین به کریستال‌های سواروفسکی را عرضه می‌کند

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

هیچ محصولی از سامسونگ بدون لوازم جانبی متعدد به بازار عرضه نمی‌شود و به نظر می‌رسد سامسونگ مصمم است تا امسال هم لوازم جانبی جالبی را به همراه محصولات خود به بازار عرضه کند. با زومیت همراه باشید.

یکی از جالب‌ترین موارد قسمت پشت گلکسی نوت 4 است که به طور کامل با کریستال‌های Swarovski  در دو رنگ طلایی روشن و نقره‌ای پوشیده می‌شود. سامسونگ هنوز اعلام کر

...

هیچ محصولی از سامسونگ بدون لوازم جانبی متعدد به بازار عرضه نمی‌شود و به نظر می‌رسد سامسونگ مصمم است تا امسال هم لوازم جانبی جالبی را به همراه محصولات خود به بازار عرضه کند. با زومیت همراه باشید.

یکی از جالب‌ترین موارد قسمت پشت گلکسی نوت 4 است که به طور کامل با کریستال‌های Swarovski  در دو رنگ طلایی روشن و نقره‌ای پوشیده می‌شود. سامسونگ هنوز اعلام کرده که مشتریان چه زمانی می‌توانند این قاب‌ها را خریداری نمایند و قیمت آن‌ها چقدر است ولی بدون تردید می‌توان انتظار داشت که این قاب‌ها جزو گرانترین لوازم جانبی گلکسی نوت 4 باشند (البته برخی از منابع خبری معتقدند این قاب به صورت یک وسیله جانبی در بازار به فروش نخواهد رفت بلکه بصورت کارخانه‌ای نسخه‌ای از گلکسی نوت 4 با سنگ‌های تزیینی سواروفسکی ساخته خواهد شد). شما علاوه بر خرید یکی از این قاب‌ها برای گلکسی نوت 4 خود می‌توانید، برای ساعت هوشمند Gear S خود نیز قابی با کریستال‌های سواروفسکی تهیه نمایید. حتی سامسونگ پا را از این هم فراتر گذاشته و بند ساعت با کریستال‌های سواروفسکی نیز عرضه خواهد کرد که در این صورت می توانید گوشی و ساعت خود را کاملا سِت کنید.

VRG 0895.0

سامسونگ همچنین لوازم دیگری با نام‌های View Cover، Flip Wallet، S View Wallet و کاور LED را نیز برای نوت 4 معرفی می‌کند. کاور LED اطلاعاتی مانند زمان، تعداد ایمیل‌های موجود در صندوق ورودی شما یا تماس‌ها را بر روی کاور گوشی به شما نشان می‌دهد. ایده این طرح از کاور دات ویو شرکت اچ‌تی‌سی الهام گرفته شده است که البته برخی اعتقاد دارند کاور سامسونگ به زیبایی کاور دات ویو اچ‌تی‌سی نیست. سامسونگ هنوز جزییات دقیقی از این لوازم جانبی را منتشر نکرده است ولی بدون تردید این لوازم زودتر از عرضه گلکسی نوت 4 در ماه مهر به بازار عرضه خواهند شد.

منبع خبر

خواندن 875 دفعه