خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 62
سه شنبه, 29 مهر 1393 17:01

بررسی ویدیویی از اکسپریا زد ۳ سونی

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سونی در IFA 2014 از اکسپریا زد ۳، پرچمدار نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۴ خود رونمایی کرد. این تلفن از همان طراحی آمنی‌بلنس که به امضاء این کمپانی ژاپنی تبدیل شده، پیروی می‌کند؛ اما به لطف تغییرات خوبی که در آن ایجاد شده، حالا با یک تلفن بی‌نقص، خوش‌دست و خوش ساخت روبرو هستیم. اگر مایل هستید تا با اکسپریا زد ۳ سونی بیشتر آشنا شوید، بررسی ویدویی از این تلفن را

...

سونی در IFA 2014 از اکسپریا زد ۳، پرچمدار نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۴ خود رونمایی کرد. این تلفن از همان طراحی آمنی‌بلنس که به امضاء این کمپانی ژاپنی تبدیل شده، پیروی می‌کند؛ اما به لطف تغییرات خوبی که در آن ایجاد شده، حالا با یک تلفن بی‌نقص، خوش‌دست و خوش ساخت روبرو هستیم. اگر مایل هستید تا با اکسپریا زد ۳ سونی بیشتر آشنا شوید، بررسی ویدویی از این تلفن را از دست ندهید.

به زودی بررسی عمیق اکسپریا زد ۳ به همراه گالری تصاویر، بنچمارک‌های دقیق و اطلاعات تکمیلی را ارائه خواهیم کرد؛ اما حالا می‌توانید بررسی ویدویی از پرچمدار سونی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو در رزولوشن 480p
تماشای ویدیو در یوتیوب رزولوشن 720p

سونی نسخه‌ی دو سیم‌کارته تلفن پرچمدار خود را که Xperia Z3 Dual نام‌گذاری شده، وارد بازار کشور می‌کند. این تلفن قرار است تا دو هفته‌ی آینده بصورت رسمی وارد بازار ایران شود، اما در حال حاضر نیز می‌توان این محصول را بدون گارانتی و با قیمت حدود ۲.۲ میلیون تومان در بازار پیدا کرد.

نظر شما در باره‌ی این تلفن چیست؟

منبع خبر

خواندن 1069 دفعه