سه شنبه, 14 آبان 1392 06:01

تماشا کنید: تلفن G Flex ال‌جی واقعا انعطاف‌پذیر است

نوشته شده توسط  admin
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
G Flex

همه می‌دانیم که تلفن‌های هوشمند G Flex ال جی و Galaxy Round سامسونگ از صفحه نمایش انطعاف‌پذیر OLED بهره می‌برند، اما از آنجایی که دیگر قطعات این محصولات انعطاف‌پذیر نیستند این تلفن‌ها تنها به صورت خمیده عرضه شده‌اند و هنوز نمی‌توان آن‌ها را به میل خود انحنا داد، اما در این ویدیو مشاهده خواهید کرد که G Flex ال جی تا حدودی انعطاف‌پذیر است و تغییر شکل

...
G Flex

همه می‌دانیم که تلفن‌های هوشمند G Flex ال جی و Galaxy Round سامسونگ از صفحه نمایش انطعاف‌پذیر OLED بهره می‌برند، اما از آنجایی که دیگر قطعات این محصولات انعطاف‌پذیر نیستند این تلفن‌ها تنها به صورت خمیده عرضه شده‌اند و هنوز نمی‌توان آن‌ها را به میل خود انحنا داد، اما در این ویدیو مشاهده خواهید کرد که G Flex ال جی تا حدودی انعطاف‌پذیر است و تغییر شکل می‌دهد.

تلفن G Flex ال جی انحنای شبیه به کمان در قسمت بالا و پایین گوشی دارد که به اعتقاد سازنده آن، باعث بهبود ارگونومی تلفن می‌شود.

در ادامه ویدیویی را مشاهده خواهید کرد که در آن نشان داده می‌شود تلفن G Flex با فشار از حالت خمیده به صاف تغییر شکل می‌‌دهد البته این تغییر شکل دائمی نیست و پس از برداشتن فشار، تلفن مجددا به حالت خمیده بر می‌گردد. همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، میزان فشار وارده به گوشی نیز باید زیاد باشد.

تلفن منحنی شکل G Flex ال‌جی از یک صفحه نمایش 6 اینچ OLED با رزولوشن 720p، پردازنده Snapdragon 800 و دو گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. فناوری جالب توجه و خاصی که ال جی در این تلفن بکار برده، قابلیت ترمیم خودکار بدنه است. این بدین معناست که اگر برروی بدنه تلفن خط و خش بیافتد پس از مدتی بدنه بصورت خودکار این خط و خش‌ها را ترمیم می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این فناوری به مقاله «تلفن هوشمند خمیده LG، قاب پشتی را به صورت خودکار ترمیم می‌کند» مراجعه کنید.

ادامه مطلب http://www.zoomit.ir/articles/mobile/7628-lg-g-flex-is-really-flexible

خواندن 1112 دفعه