پرینت

تامین ارتباطات پایدار مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

on .

تامین ارتباطات پایدار مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری مهر[1] به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران از تامین بستر زیرساخت فیبرنوری برای انعکاس رسانه ای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و به نصب تعداد ۸ سایت سیار تلفن همراه در مراکز و کانون های تجمع جمعیت زائران در راستای بهبود پوشش شبکه ارتباطی اشاره کرد.

وی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و همکاری اپراتورها، زیرساخت های ارتباطی از جمله فیبر نوری برای برگزاری مراسم ارتحال در نظر گرفته شده است تا ضمن تامین مسیر انتقال جهت توسعه پوشش صوت و دیتای اپراتورهای تلفن همراه، بستر لازم برای پوشش زنده و انعکاس کامل این مراسم توسط رسانه ملی و سایر رسانه های داخلی و خارجی مهیا شده است.

رضایی افزود: همچنین اپراتورهای تلفن همراه ضمن حفظ پایداری شبکه موجود، افزایش ظرفیت شبکه، اقدام به نصب تعداد ۸ سایت سیار تلفن همراه در مراکز و کانون های تجمع جمعیت زائران در راستای بهبود پوشش شبکه ارتباطی خواهند کرد و درصورت نیاز قابلیت توسعه بیشتر ظرفیت وجود دارد.

بنابه این گزارش، بعد از سه سال که به دلیل همه گیری کرونا[2] مراسمی در سالروز ارتحال حضرت امام برگزار نشده است، پیش بینی می شود امسال شاهد حضور گسترده عاشقان امام در این مراسم باشیم. از این نظر کمیته‌های مختلف مراسم سی‌ و چهارمین سالگرد بزرگداشت امام راحل را امدادرسانی و پشتیبانی خواهند کرد.

پیش‌بینی شده است که امسال جمعیت میلیونی از عاشقان بنیانگذار کبیر انقلاب در این مراسم شرکت کنند.

References

  1. ^ خبرگزاری مهر (www.mehrnews.com)
  2. ^ کرونا (www.mehrnews.com)

Authors: خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency - دانش و فناوری > فناوری اطلاعات و ارتباطات

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2