پیوستگی و آراستگی سازمانی با داده های قابل اعتماد

قاسم وفادار خاطرنشان کرد: کارشناسان واحد آمار اداره کل بهزیستی خراسان رضوی با پشتیبانی بانک جامع مددجویان و سامانههای دیگر بهزیستی نظیر سنتر، مشاوره، آمبلیوپی، فرزند خواندگی، طلاق، خط 123، شبه خانواده، کلیک ویو،دانشجویی و... در جهت رفع مشکلات موجود در ثبت و گزارشگیری توسط تمامی مددکاران و کارشناسان استان هر روزه تماسهای بسیاری را پاسخگو بوده و پیگیر رفع نواقص و ایرادات موجود میباشند.
وی افزود: واحد آمار اداره کل بهزیستی خراسان رضوی باتوجه به لزوم بهرهگیری از آمارهای ثبتی و بانکهای اطلاعاتی در سالهای اخیر مبنای کلیه آمار و اطلاعات خود را بانک اطلاعات جامع مددجویان بهزیستی یا همان سامانه ارمغان قرار داده و با بهر گیری از سامانه گزارش ساز کلیک ویو و ساخت گزارشهای مورد نیاز در این سامانه سعی در برآورده ساختن نیازهای استان نموده تا کارشناسان و مدیران استانی بر مبنای این دادهها بتوانند برنامهریزی دقیق و بهتری در خصوص هدف اصلی سازمان یعنی ارائه خدمات به جامعه هدف داشته باشند.
سرپرست اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: کارشناسان واحد آمار اداره کل بهزیستی خراسان رضوی علاوه بر ارائه آمار بهروز و لحظهای به تمامی همکاران در استان و شهرستانها هر ساله اقدام به تهیه و تنظیم 4 نوع فرمت مختلف سالنامه مشتمل بر صدها جدول آماری، نمودار، نقشه و همچنین آمارهای فصلی گوناگون از خدمات و جامعه هدف جهت بهرهمندی درون سازمانی، بررسی مستند خدمات و اقدامات یکساله، ارائه به ارگانهای مختلف و... مینمایند.
وی در انتها خاطرنشان کرد: مدیریت اعتبارات خدمات مستمر سازمان و کمکهای موردی، مدیریت کاربران بانکها و سامانههای بهزیستی، مدیریت و بررسی مراحل ثبت و ویرایش و بررسی محدودیتهای لازم جهت خدمات دیگر مانند یارانه مراکز غیر دولتی، کمک موردی و کمیسیونهای پزشکی از دیگر وظایف کارشناسان واحد آمار اداره کل بهزیستی خراسان رضوی می باشد.
Authors: صاحبخبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری