پرینت

(عکس) نیکولا تسلا در یک بازی معروف همزاد دارد!

on .

(عکس) نیکولا تسلا در یک بازی معروف همزاد دارد!

مکان ها، انگیزه‌ها و اختراعات مارکو دراجیک تقریبا مشابه با نیکولا تسلا در دنیای واقعی است و رد دد ریدمپشن ۲ به وضوح به این مخترع مشهور صربستانی-آمریکایی اشاره دارد.

به گزارش عصر ایران، بازی "رد دد ریدمپشن ۲" (Red Dead Redemption ۲) مفتخر به روایت داستان‌های متمرکز بر شخصیت‌های تخیلی است، اما این عنوان به وضوح از چهره‌های دنیای واقعی نیز برای خلق برخی شخصیت‌های بازی الهام گرفته است. این به ویژه در محتوای جانبی بازی آشکارتر است.

مارکو دراجیک (Marko Dragic) یکی از به یاد ماندنی‌ترین شخصیت‌ها از این نظر است. این مخترع عجیب و غریب شخصیتی سرسخت و بلندپرواز دارد. مکان ها، انگیزه‌ها و اختراعات مارکو دراجیک تقریبا مشابه با نیکولا تسلا در دنیای واقعی است و رد دد ریدمپشن ۲ به وضوح به این مخترع مشهور صربستانی-آمریکایی اشاره دارد.

آزمایشگاه دراجیک ساختمانی باشکوه است که در طبیعت وحشی بازی رد دد ریدمپشن ۲ قرار دارد و به آرایه‌ای از رسانا‌های الکتریکی و میله‌های صاعقه مجهز است که این مورد نیز شباهت این شخصیت با نیکولا تسلا را نشان می‌دهد. این آزمایشگاه بر اساس برج واردنکلیف شکل گرفته که تسلا آزمایش‌های زیادی را در آنجا انجام داد. در داخل این آزمایشگاه، آرتور مورگان، شخصیت اصلی بازی، به دراجیک در انجام چند آزمایش الکتریکی کمک می‌کند و در نهایت به یک ربات زندگی می‌بخشند.

ماموریت مرتبط با مارکو دراجیک در رد دد ریدمپشن ۲ یکی از شخصیت محورترین ماموریت‌ها در این بازی است که به گیمر‌ها اجازه می‌دهد تا شباهت‌های این شخصیت با نیکولا تسلا را مشاهده کنند.

نیکولا تسلا مخترعی بود که بیشتر به دلیل فعالیت‌های خود در حوزه الکتریسیته مشهور است. حضور مارکو دراجیک به عنوان یک مخترع، پروفسور و علاقمند به الکتریسیته مشابه با شخصیت واقعی تسلا است.

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2