پرینت

ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه نشانه ددمنشی رژیم صهیونیستی است

on .

ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه نشانه ددمنشی رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،[1] همایون سامه‌یح نجف‌آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در تجمع یهودیان تهران گفت: ما شاهد اعتراضات بسیار شدیدی از خود صهیونیست‌ها نسبت به دولت رژیم اشغالگر قدس هستیم، نتانیاهو خواست این اعتراضات را تحت‌الشعاع قرار دهد و با حمله به غزه سعی کرد افکار عمومی کشور خودش را به سمت جنگی نابرابر منحرف کند.

 

ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه نشانه ددمنشی رژیم صهیونیستی است ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه نشانه ددمنشی رژیم صهیونیستی است ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه نشانه ددمنشی رژیم صهیونیستی است


نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع امروز یهودیان ادامه داد: ما در سراسر دنیا اعتراضات و مخالفت‌هایی از طرف جامعه یهودیان در مورد جنگ غزه شاهد هستیم. در آمریکا و کشور‌های اروپایی و بسیاری دیگر از کشور‌ها این تجمعات برگزار می‌شود. نتانیاهو و دولت کثیف رژیم صهیونیستی بداند که عواقب این جنگ گریبانش را خواهد گرفت. در دادگاه‌های بین‌المللی این مرد خبیث مطمئناً محاکمه می‌شود و به مکافات اعمال خودش می‌رسد.

سامه یح نجف آبادی اظهار کرد: جامعه یهودی ایران دو هزار و ششصد سال در خاک ایران زندگی کرده و با فرهنگ مردم ایران خو گرفته و در این سال‌ها به جز نیکی چیزی ندیده‌اند. جامعه ایرانیان کلیمی به جز وطن پرستی کار دیگری انجام نداده اند. جامعه ایرانیان کلیمی قبل از انقلاب زندانیان سیاسی بسیاری داشته و در زمان جنگ تحمیلی شهدا، جانباز و اسیر زیادی تقدیم انقلاب کرده‌اند و همیشه پیرو بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین مقام معظم رهبری بوده اند.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک مردم فلسطین در این جنگ پیروز شوند و بتوانند به خانه و کاشانه واقعی خودشان و به سرزمینشان برگردند.

در پایان مراسم تجمع، یهودیان حاضر در کنیسه در خیابان منتهی به یوسف‌آباد راهپیمایی کردند. همچنین در این مراسم بیانیه‌ای در حمایت از مردم غزه به شرح زیر قرائت شد:

چنین فرمود خداوند: عدل و انصاف روا داشته و غصب شده را از دست ظالم رهایی دهید «آرمیای نبی ۳:۲۲»

ما یهودیان ایران همگام با همه یهودیان آزاده جهان، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم نموده و دولت‌های حامی این رژیم را شریک این جنایات و کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین می‌دانیم و رفتار‌های این رژیم سفاک را بر خلاف آموزه‌های یهودیت و تورات مقدس دانسته و ضمن همدردی با مردم مظلوم و ستمدیده غزه که مدت هاست در محاصره رژیم صهیونیستی بوده و از حداقل شرایط لازم برای زندگی (آب، خوراک و سوخت) محرومند و طی هفته‌های اخیر به صورت شبانه روزی مورد تهاجم و بمباران بی رحمانه این رژیم می‌باشند، عمیقاً ابراز تاسف می‌نماییم و ضمن تجمع در کنیسه‌های شهر‌های یهودی نشین ایران؛ تهران، شیراز، اصفهان، کرمانشاه، یزد و … نکات زیر را به تمامی دولت‌ها، ملت‌ها و مجامع بین‌المللی یادآور می‌شویم:

۱_ ارتکاب جنایات و جرائم جنگی توسط رژیم صفاک صهیونیستی مورد تقبیح تمامی ادیان و آزادگان جهان بوده و اقدامات رژیم صهیونیستی طی هفته‌های اخیر هیچ گونه نسبتی با دین یهود و باور‌های یهودیت نداشته و ندارد.

۲_ حمایت دولت‌های استعماری از رژیم صهیونیستی ضمن مفتضح ساختن آن‌ها نزد ملت‌ها آن‌ها را نیز شریک جرم رژیم صهیونیستی ساخته و مسئولیت این جنایات و کشتار افراد بی‌دفاع را به عهده آنان محول می‌سازد.

۳_ سکوت و انفعال دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی و مجامع حقوق بشر در قبال جنایات صورت گرفته از طرف رژیم صهیونیستی مصداق بارز شناسایی وضعیت موجود بوده و مسئولیت بین‌المللی دولت و سازمان‌های منفعل را به همراه دارد.

۴_ ما خواستار آتش بس فوری و توقف جنایات رژیم صهیونیستی اعم از قتل عام کودکان زنان و هدف قرار گرفتن افراد و اماکن غیرنظامی و اماکن مقدس می‌باشیم و درخواست رفع فوری محاصره غزه جهت ارسال دارو غذا و سوخت و…و امدادرسانی به ساکنین دردمند این منطقه را داریم.

به امید برقراری صلح، آرامش و امنیت و عدل و انصاف در کل جهان.

در پی ۷۵ سال اشغالگری صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی و نیز بی حرمتی به اماکن مقدس مسلمانان در بیت المقدس عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهر توسط نیرو‌های مقاومت حماس علیه اشغالگران انجام شد و در پی آن نیرو‌های صهیونیستی با بمباران‌های وحشیانه غیر نظامیان و ارتکاب جنایات جنگی اقدام به نسل کشی و کشتار زنان و کودکان بی گناه کرده که با محکومیت گسترده مردم جهان در کشور‌های مختلف و از ادیان و اقوام مختلف شده است.

این تجمع همچنین در شیراز، اصفهان، یزد، کرمانشاه و کردستان نیز به طور همزمان برگزار شد.

References

  1. ^خبرگزاری صدا و سیما، (www.iribnews.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2