پرینت

خلاقیت یک کاربر در نمایش آیفونی که هرگز به بازار نیامد

on .

خلاقیت یک کاربر در نمایش آیفونی که هرگز به بازار نیامد

به گزارش سیتنا، کمپانی اپل پس از آیفون ۸ ترجیح داد آیفون X یا نسخه ۱۰ از خانواده آیفون را با ظاهری متفاوت و انقلابی در طراحی این گوشی روانه بازار کند.

کوپرتینویی‌ها با رونمایی از آیفون ۱۰ (iPhone X) لحظه‌ای تاریخی را برای اپل رقم زدند و پس از سال‌ها تصمیم گرفتند طراحی گوشی آیفون را به‌شدت متحول کنند. این‌بار با موبایلی روانه بازار شد که بر خلاف نسخه‌های پیشین، دکمه هوم نداشت و چینش دوربین‌‌های پنل پشتی‌اش به حالت عمودی درآمده بود.

تفاوت‌های بین این دو دستگاه به حدی بود که کاربران با خانواده متفاوتی از گوشی‌های هوشمند طرف بودند و گوشی آیفون ۱۰ اپل را مستقیماً به سمت آینده سوق می‌داد.

اما نکته قابل توجه در رویه اپل صرف‌نظر از تولید آیفون ۹ بود. اما با این حال طرفداران از رؤیاپردازی برای آیفون ۹ دست نکشیدند.

حساب کاربری Majin Bu در شبکه اجتماعی ایکس، رندرهای جذابی منتشر کرده که به آیفونی عرضه نشده ارتباط دارند.

در رندرهای منتشرشده از آیفون ۹، نمای جلو شبیه آیفون ۱۰ است، اما از نمای پشت به آیفون ۸ شباهت دارد. در حالیکه فلاش LED در آیفون ۸، کنار دوربین قرار گرفته، در رندر منتسب به آیفون ۹ می‌بینیم که این فلاش در زیر دوربین قرار گرفته است. رنگ‌بندی متنوع در رندر گوشی آیفون ۹ از دیگر نکات قابل توجه در این گوشی خیالی است.

انتهای پیام

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2