پرینت

زمان احتمالی انتشار نسخه ایکس باکس Baldur’s Gate 3 مشخص شد

on .

زمان احتمالی انتشار نسخه ایکس باکس Baldur’s Gate 3 مشخص شد
به گزارش خبرگزاری - [1]

Balur’s Gate 3 تاکنون در پی‌سی و PS5 با استقبال بسیار خوبی از سوی بازیکنان مواجه شده است. با این حال، این بازی هنوز در دسترس کنسول‌های ایکس باکس قرار نگرفته است و چند ماه قبل گفته شده بود Baldur’s[2] Gate 3 همین امسال[3] برای ایکس باکس منتشر می‌شود. حالا طبق شایعه جدیدی ظاهرا ماه آینده باید شاهد انتشار این عنوان روی کنسول‌های سری ایکس/اس باشیم.

طبق گزارش Exputer[4]، بازی Baldur’s Gate 3 قرار است در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) برای ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شود. با این حال اگر در طول تست‌های بازی مشکلی پیدا شود، Larian احتمالا آن را تا ۱ ماه یا حتی اوایل سال ۲۰۲۴ به تعویق خواهد انداخت. البته طبق گزارش منتشرشده، ظاهرا این سناریو بعید به‌نظر می‌رسد.

Baldur’s Gate 3 همراه با عناوین دیگری از جمله Alan Wake 2 و Marvel’s Spider-Man 2 از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ بوده‌اند و حتی شانس دریافت عنوان GOTY را نیز دارد. این عنوان ماه گذشته در رتبه دوم بیشترین دانلودهای فروشگاه پلی استیشن ۵[5] قرار گرفت و قابلیت مولتی‌پلیر کراس‌پلتفرم[6] آن نیز در دست ساخت است.

تیم ویجیاتو در بررسی بازی Baludr’s Gate 3[7] نوشت:

بازی Baldur’s Gate 3 شاید یکی از بهترین‌های تاریخ صنعت گیمینگ باشد. در کل هر گیمری باید حداقل این بازی را یک بار تجربه کند؛ فارق از اینکه چه سبک موردعلاقه‌ای دارد. زحمتی که استودیو لاریان برای این بازی کشیده به وضوح مشخص است و این بازی یکی از عناوینی است که به این زودی‌ها فراموش نخواهد شد.

ویجی کست: الن ویک و مکس پین از کجا اومدن؟

بازی Vampire Survivors مینی کمپین‌های داستانی دریافت می‌کند - ویجیاتوبازی Vampire Survivors مینی کمپین‌های داستانی دریافت می‌کند - ویجیاتوgamingbolt[8][9][10]

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2