پرینت

این کامل‌ترین گوشی پرچم‌دار امسال است؟

on .

این کامل‌ترین گوشی پرچم‌دار امسال است؟

گوشی مورد انتظار اوپو با نام Oppo Find X7، امتیاز بسیار زیادی در انتوتو کسب کرده است تا نگاه‌ها را خیره کند.

به گزارش زومیت؛ ویوو به‌تازگی گوشی‌ های Vivo X100 و X100 Pro را به‌عنوان اولین موبایل‌های مجهز به پردازنده‌ی Dimensity 9300 مدیاتک معرفی کرد. گوشی Oppo Find X7 که انتظار می‌رود در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ عرضه شود، ممکن است گوشی پرچم‌دار بعدی با این پردازنده باشد.

ماه‌ها قبل از معرفی رسمی، گوشی اوپو فایند X7 با شماره مدل PHZ110 در بنچمارک انتوتو مشاهده شده است تا از مشخصات فنی آن آگاه شویم.

دیتابیس انتوتو نشان می‌دهد که پرچم‌دار مورد انتظار اوپو دارای صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز، پردازنده Dimensity 9300، رم ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR5T و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 است. این دستگاه بر پایه‌ی اندروید ۱۴ اجرا خواهد شد و دارای رابط کاربری 14 ColorOS است.

گوشی PHZ110 Find X7 قبلاً در بنچمارک گیک‌بنچ با پردازنده‌ی D9300، رم ۱۶ گیگابایتی و اندروید ۱۴ تست شده بود. سی‌پی‌یو این دستگاه در تست تک هسته‌ای امتیاز ۲۱۳۹ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۷۱۱۰ را به دست آورد.

طبق اعلام رسمی اوپو، گوشی Find X7، دارای امکانات بهینه‌سازی دوربین کاملاً جدید هایپرتون و سیستم اتصال ماهواره‌ای است.

همچنین اوپو در حال آماده شدن برای معرفی گوشی‌های رینو ۱۱، رینو ۱۱ پرو و تبلت Pad Air 2 در ۲۳ نوامبر (۲ آذر) است. گوشی اوپو رینو ۱۱ دارای پردازنده‌ی Dimensity 8200 و مدل پرو آن مجهز به Snapdragon 8+ Gen 1 خواهد بود.

همچنین تبلت Pad Air 2 نسخه‌ی تغییر‌نام‌یافته از تبلت وان پلاس پد گو موجود در بازار جهانی خواهد بود.

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2