پرینت

بازی Kingdom Come: Deliverance به نینتندو سوییچ خواهد آمد

on .

بازی Kingdom Come: Deliverance به نینتندو سوییچ خواهد آمد
به گزارش خبرگزاری - [1]

استودیو Warhorse فاش کرده[2] که بازی Kingdom Come: Deliverance از طریق همکاری با Saber Interactive برای نینتندو سوییچ پورت شده و در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

Kingdom Come: Deliverance یکی از بازی‌های نقش‌آفرینی جهان باز است که در سال‌های اخیر پدیدار شد و یک محیط و داستان دنیای واقعی را با مبارزات واقع‌گرایانه، عناصر بقا و چندین اکسپنشن خوش‌ساخت که بازی پایه را گسترش دادند، ترکیب کرد.

امروز فاش شد که از طریق همکاری با استودیو Saber Interactive، بازی Kingdom Come: Deliverance Royal Edition تنها چند ماه دیگر راهی نینتندو سوییچ می‌شود.

این نسخه ویژه دارای تمام بسته‌های الحاقی است که از زمان انتشار بازی در سال ۲۰۱۸ تاکنون منتشر شده است. اگر بازی پایه کافی نبود، این اکسپنشن‌ها ساعت‌ها سرگرمی را ارائه می‌کنند که شامل توانایی ساخت یک سکونتگاه قرون وسطایی، ساختمان به ساختمان است.

Kingdom ComeKingdom Come

Kingdom Come: Deliverance یک بازی نسبتا چالش‌برانگیز و کاملا باورپذیر است که بازیکن را در یک داستان احساسی غوطه‌ور می‌کند. استودیوی Warhorse دنیایی وسیع و باز ساخته است که تقریبا آینه‌ای شبیه به دنیای واقعی است.

هنوز مشخص نیست که چگونه روی نینتندو سوییچ اجرا می‌شود، اما Insider Gaming مستقیما با نماینده استودیو Warhorse صحبت کرد که از اجرای بسیار خوب گیم‌پلی بر روی دستگاه دستی خبر داد. باید منتظر آینده بمانیم تا تریلر آن منتشر شود و نگاه بهتری داشته باشیم.

دوست داری استریمر بشی؟ با مراجعه به آکادمی لیویتو[3]، می‌تونید به صورت حضوری با تجهیزات حرفه‌ای استریمرها آشنا شید و تصمیم‌گیری درباره سرمایه‌گذاری تو این دنیا رو با آگاهی کامل انجام بدی. آکادمی لیویتو حتی به شما مشاوره میده که چجوری از بودجتون برای خرید سیستم و تجهیزات استریم بهترین استفاده رو ببرید.

تریلر جی تی ای ۶ | جزییاتی که باید بدونیم

کارگردان فیلم The Legend of Zelda چیزی شبیه به آثار میازاکی بسازد - ویجیاتوکارگردان فیلم The Legend of Zelda چیزی شبیه به آثار میازاکی بسازد - ویجیاتوinsider-gaming[4][5][6]

References

  1. ^به گزارش خبرگزاری - (sahebkhabar.ir)
  2. ^فاش کرده (insider-gaming.com)
  3. ^آکادمی لیویتو (livito.tv)
  4. ^insider-gaming (insider-gaming.com)
  5. ^ (sahebkhabar.ir)
  6. ^ (sahebkhabar.ir)

Authors: صاحب‌خبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری

آخرین اخبار چند رسانه ای

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2