پرینت

تصویری جدید از قاب پشت آیفون 7 پرو

on .

امروز تصاویری از آیفون 7 پرو منتشر شد که احتمالا تا ماه سپتامبر باید منتظر رونمایی از آن باشیم.

در گزارش آمده  ؛ با افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند در زندگی روزانه ما، بسیاری از مردم پرچم‌داران را گزینه مناسبی برای انجام کارهای خود می‌دانند. معمولا پیش از معرفی گوشی‌های بالارده بسیاری از جزئیات آن‌ها توسط وب‌سایت‌های مختلف فاش می‌شوند، که البته حقه تبلیغاتی شرکت‌ها هم در این موضوع بی‌تاثیر نیست.

 آیفون هم از این قاعده مستثنی نیست و همان‌طور که دیدیم تقریبا تمام مشخصات آیفون‌های 6s و‌ 6s پلاس یا حتی نسل‌های قبل آن‌ها پیش از معرفی، منتشر شده بودند. این کار بیشتر توجه مردم را به محصول مورد نظر جلب می‌کند.

با توجه به قاب پشتی آیفون 7 پرو که در تصویر دیده می‌شود، تا حدودی با طراحی این گوشی آشنا می‌شویم. این گوشی از نظر کلی با همان طراحی آیفون 6s عرضه خواهد شد و طبق شایعاتی که قبلا گفته شده بود، دیگر خبری از نوار آنتن در بدنه گوشی نخواهد بود. همانطور که می‌بینید، در بالای این قاب سبز رنگ محل قرارگیری دوربین نسبت به نسل‌های قبل بزرگ‌تر است.

تصویری جدید از قاب پشت آیفون 7 پرو

تصویر دیگری که امروز به بیرون درز کرده، به نظر شایعات پیشین را تایید می‌کند که بر اساس آن‌ها آیفون 7 در دو نسخه عرضه می‌شود. آیفونی با دوربین مشابه نسل‌های قبل که همان آیفون 7 اصلی است و نسخه بزرگ‌تر که گفته می‌شود به دوربین دوگانه در عقب مجهز است و آیفون 7 پرو نام دارد.


تصویری جدید از قاب پشت آیفون 7 پرو

با توجه به تصویر قاب منتشر شده و همچنین سنسور دوربینی که گفته می‌شود مربوط به آیفون 7 است، به نظر می‌آید وجود آیفون 7 پرو حقیقت داشته باشد.

در دنیای اشباع شده اسمارت‌فون‌ها، تولید کنندگان به دنبال مشخصات و یا روش‌های جدید برای ایجاد تفاوت بین محصولات خود با سایر رقبا هستند، مانند دوربین دوگانه که در ال‌جی ‌G5 به کار رفت و به احتمال زیاد در آیفون بعدی هم وجود دارد.

با وجود این‌که حدود ۶ ماه با معرفی پرچم‌داران جدید اپل فاصله داریم، اما شایعات و تصاویر افشا شده مشخصات مهمی از آن‌ها را در اختیار ما گذاشته‌اند، مانند دوربین دوگانه و یا عدم وجود جک ۳.۵ میلی متری هدفون.



منبع: آی تی رسان

انتهای پیام/

تصویری جدید از قاب پشت آیفون 7 پرو

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2