پرینت

چینی ها درگاه هدفون آیفون 7 را حذف می کنند

on .

خبر درگاه هدفون از آیفون 7 آنقدر از سوی شرکت های سازنده لوازم جانبی جدی گرفته شده که از حالا اقدام به ساختن و معرفی آداپتور برای آن کرده اند.

چینی ها درگاه هدفون آیفون 7 را حذف می کنند  ؛ امروز شرکت چینی «Tama Electric» از سه آداپتور با پورت لایتنیگ رونمایی به عمل آورد که در سوی دیگر آنها می شد یک درگاه هدفون را مشاهده کرد.

در یکی از این آداپتورها که آن را در تصویر فوق می بینید، می توان در کنار پورت هدفون، یک درگاه USB را نیز مشاهده کرد که به کاربر اجازه می دهد به این صورت، موبایل خود را شارژ هم بکند. این در حالیست که اگر اپل درگاه یاد شده را از آیفون ۷ حذف کند، امکان گوش دادن به موسیقی با هدفون و شارژ دستگاه به شکل همزمان وجود نخواهد داشت.ماه هاست که شایعه شده اپل تصمیم دارد پورت3.5 میلیمتری هدفون را از موبایل های آتی خود حذف کند تا در نهایت بتوانیم شاهد رونمایی از دستگاهی باریک تر باشیم.

از سوی دیگر این پورت قدیمی، فضای زیادی را در داخل دستگاه به خود اختصاص می دهد و بر همین اساس، با حذف آن می توان یک باتری بزرگتر یا اسپیکری قوی تر به آیفون 7 افزود. 

این احتمال نیز وجود دارد که اپل، آیفون بعدی اش را به صورت مقاوم در برابر آب ارائه دهد و حذف درگاه هدفون نیز به این هدف یاری رساند.در حال حاضر هنوز شرکت چینی Tama، قیمت و زمان عرضه سه آداپتوری که امروز معرفی کرده را بیان ننموده است. این شرکت همچین از یک هدفون پرده برداشت که از پورت لایتنینگ در آن استفاده شده بود و به شکل مستقیم می شد آن را به آیفون متصل کرد.

حالا سوال اصلی این است که اپل در صورت حذف درگاه هدفون، تصمیم دارد با فضای خالی که در آیفون به دست آورد چه کند. در این حالت مشخصاً آیفون باریک تر خواهد شد

منبع: فون آرنا

انتهای پیام/

چینی ها درگاه هدفون آیفون 7 را حذف می کنند

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2