پرینت

مشخصات رندر گیر فیت 2 سامسونگ لو رفت

on .

بعد از انتشار شایعات دربارۀ رندر گیر فیت 2 اکنون مشخصات فنّی و تصاویری از این محصول فاش شده است.

در گزارش آمده ؛ سامسونگ چند سال پیش اولین نسل از دستبند هوشمند سلامتی خود را با نام گیر فیت راهی بازار کرد. با گذشت چند سال از زمان عرضه‌ی این دستبند هوشمند سلامتی به بازار، بسیاری در انتظار عرضه‌ی نسل جدید این دستبند به بازار هستند. به تازگی شایعاتی در خصوص این محصول بیش از پیش افزایش یافته و حال شاهد افشای مشخصات فنی منتسب به این محصول هستیم.
مشخصات رندر گیر فیت 2 سامسونگ لو رفت
مشخصات رندر گیر فیت 2 سامسونگ لو رفت
علاوه بر مشخصات فنی، تصاویر رندر شده‌ای نیز از گیر فیت ۲ منتشر شده که تغییرات صورت گرفته در این محصول را نمایش می‌دهد.براساس اطلاعات ارائه شده توسط وب سایت Sammobile، نسل جدید دستبند هوشمند سامسونگ از وجود نمایشگر خمیده‌ی ۱.۵۵ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۲۱۶ در ۴۳۲ پیکسل در کنار تراشه‌ی یک گیگاهرتزی سامسونگ مجهز به دو هسته‌ی پردازشی بهره می‌برد. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۵۱۲ مگابایتی این ساعت هوشمند نیز اشاره کرد که از دو هسته‌ی پردازشی استفاده می‌کند.
مشخصات رندر گیر فیت 2 سامسونگ لو رفت
حافظه‌ی داخلی این دستبند هوشمند قادر است تا اطلاعاتی به ظرفیت دو گیگابایت را در  خود جای دهد که می‌توان به اندازه‌ی کافی به ذخیره‌ی اپلیکیشن‌ها و داده‌های مربوط به فعالیت‌های ورزشی پرداخت.

سامسونگ دستبند هوشمند خود را به همراه سیتسم عامل تایزن و یک باتری ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی راهی بازار خواهد کرد.

از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این ساعت باید به داشتن گواهی IP68 اشاره کرد که نشان از مقاومت این دستبند در برابر نفوذ اب تا ارتفاع یک و نیم متری تا ۳۰ دقیقه دارد.

منبع: فون آرنا

انتهای پیام/

مشخصات رندر گیر فیت 2 سامسونگ لو رفت

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2