پرینت

با این نرم افزار عکس های خود راشبیه شخصیت های کارتونی کنید+دانلود

on .

نرم افزار "MomentCam v3.2.1"، یکی از محبوب ترین برنامه های تبدیل عکس به تصاویر کارتونی در میان کاربران است.

در گزارش آمده؛ شما میتوانید با نصب نرم افزار MomentCam v3.2.1 اندروید بر روی گوشی موبایل خود به راحتی عکس های خود و دوستانتان را به شخصیت های کارتونی و جالب تبدیل کنید. برای این کار فقط کافی است ؛تصویر کارتونی و کمدی دلخواهتان را از بین چندین نوع متنوع انتخاب کنید، سپس عکس مورد نظر را از گالری آلبوم یا از روی عکس های فیسبوک انتخاب کنید.

حتی می توانید عکس سلفی از خودتان بگیرید و بلافاصله شخصیت کارتونی خودتان را بسازید. به همین سادگی عکس کارتونی شما آماده است، علاوه براینک نیز می توانید کلی ادیت هم روی تصاویر انجام دهید.

به عنوان مثال موهای رنگ و مدل موهای تصاویر کارتونی را عوض کنید، پس زمینه های دلخواه انتخاب کنید و یا حتی میتوانید کلی ابزار و وسیله مثل عینک، ریش و سبیل و خلاصه میتوانید بیش از صدها ادیت خنده دار روی عکس ها اجرا کنید. 

همینطور به راحتی پس زمینه های مختلفی مانند سواحل کنار دریا، جنگل و.. برای عکس ها درنظر بگیرد. بعد از آماده کردن تصاویر زمان آن است که آن را روی شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و … به اشتراک بگذارید تا دوستانتان خلاقیت شما را ببینند.

با این نرم افزار عکس های خود راشبیه شخصیت های کارتونی کنید+دانلودبا این نرم افزار عکس های خود راشبیه شخصیت های کارتونی کنید+دانلودبا این نرم افزار عکس های خود راشبیه شخصیت های کارتونی کنید+دانلود


برخی از مهم ترین ویژگی های نرم افزار اندروید MomentCam Cartoons & Stickers :

– نرم افزار تبدیل عکس به تصاویر کارتونی با کیفیت HD

– انتخاب تصاویر کارتونی و کمدی از بین چندین نوع متنوع

– تغییر رنگ و مدل مو ، اضافه کردن آیتم های متنوع

– اضافه کردن پس زمینه های متنوع برای تصاویر کارتونی

– به اشتراک گذاری تصاویر کارتونی در شبکه های اجتماعی

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
حجم: 32.9 مگابايت
نیازمند اندروید: +4.03
نوع فایل: ZIP
 
 
 

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2