پرینت

گوگل کدام سیستم عامل را بیشتر پشتیبانی می کند؟

on .

برخلاف انتظار، اندروید سیستم عاملی نیست که گوگل بیشتر از بقیه سیستم عامل ها آن را پشتیبانی کند.

در گزارش آمده ؛ بر خلاف آن چیزی که انتظارش را داریم، گوگل بیشتر از آنکه سیستم عامل اندروید را پشتیبانی کند، از بیشتر اپلیکیشن هایش در سیستم عامل ios می توان بهره مند شد. Inbox برای ایمیل، Google Calender برای تقویم، Goboard برای صفحه کلید و اپلیکیشن های جالب نقشه تنها چند نمونه از برنامه هایی است که گوگل برای ios طراحی کرده که به جرات می توان گفت بهتر از نمونه اندرویدی آن ها هستند.

اگرچه گفته می شود نمونه این اپلیکیشن ها برای اندروید هم طراحی می شود ولی در حال حاضر جدیدترین و به روز ترین اپلیکیشن های گوگل برای کاربران ios ساخته می شوند که شاید مهم ترین دلیل آن ساده تر بودن سیستم عامل ios برای مهندسان گوگل است.

گوگل کدام سیستم عامل را بیشتر پشتیبانی می کند؟


برای مثال؛ نرم افزار پیام رسان گوگل هانگ اوت در سیستم عامل ios بسیار یکپارچه تر و دقیق تر طراحی شده است در حالی که در اندروید طراحی این اپلیکیشن و گزینه های آن تقریبا هرماه تغییر می کند. مثال دیگر جستجوی گوگل است. اگرچه جستجوی گوگل در اندروید بسیار عمیق طراحی شده است ولی نوعی بی نظمی در آن دیده می شود. پس از اینکه کاربران اندروید جستجوی خود را در گوگل انجام دادند، جستجوی آن ها در سیستم عامل از بین می رود به این معنا که این جستجوها نه در تب های مرورگر ذخیره می شوند و نه جایی که بتوان دوباره به راحتی به آن دسترسی پیدا کرد و پس از بستن پنجره کلا جستجوی کاربر از بین می رود. ولی برای سیستم عامل ios اینگونه نیست. تمام جستجو های کاربر پس از بستن پنجره ها بازهم قابل دسترسی است.


گفتنی است؛ قیاس  تفاوت برنامه های گوگل در این دو سیستم عامل در اینجا پایان نمی پذیرد و این تفاوت ها در دیگر اپلیکیشن ها به وضوح می تواند مشاهده کرد.

انتهای پیام/

گوگل کدام سیستم عامل را بیشتر پشتیبانی می کند؟

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2