پرینت

آیا تلفن اندرویدی شما آلوده به بدافزار hummingbad است؟ +آموزش

on .

10 میلیون گوشی اندروید در سراسر جهان ممکن است به بدافزار "hummingbad" آلوده شده باشند.

خبرها حاکی از آن است که این بدافزار بیش از 10 میلیون گوشی را تاکنون آلوده کرده است. متاسفانه بدافزار HummingBad به گونه ای است که اگر گوشی شما به آن آلوده شده باشد، در ظاهر امر متوجه نخواهید شد. ولی در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید از سلامت داده های خود در تلفن همراهتان اطمینان حاصل کنید.

اگرچه بدافزار های موبایلی بسیار بدقلق و آزاردهنده هستند، ولی گروه های امنیتی و توسعه دهندگان اپلیکیشن به این پیچیدگی ها پاسخ مناسبی داده اند؛ در گوگل پلی تعداد زیادی اپلیکیشن موجود است که بدافزارهای مزاحم در گوشی شما را شناسایی می کنند مثل Avast، Bitdefender, AVG و Zone Alarm .

آیا تلفن اندرویدی شما آلوده به بدافزار hummingbad است؟ +آموزش

اگر با استفاده از نرم افزارهای بالا متوجه شدید که گوشی شما مورد حمله بدافزار HummingBad واقع شده است، تنها یک راه دارید: ریست فکتوری. اگرچه ریست فکتوری اصلا گزینه خوشایندی به نظر نمی رسد ولی چاره ای نیست حداقل بهتر از آن است که اطلاعات‌تان در خطر باشد.

اگر در هفته های گذشته از یک منبع نامعتبر اپلیکیشنی روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده اید، احتمال اینکه شما قربانی بدافزار HummingBad شده باشید، بسیار بالاست. سعی کنید، از این پس دانلود های خود را در گوگل پلی استور محدودتر کنید.

آیا تلفن اندرویدی شما آلوده به بدافزار hummingbad است؟ +آموزش

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2