پرینت

5 گام جادویی برای باز شدن واتس اپ در آیفون + آموزش

on .

اگر نرم افزار پیام رسان واتس اپ در آیفون شما هم باز نمی شود این مطلب را بخوانید.

5 گام جادویی برای باز شدن واتس اپ در آیفون + آموزش

حالا در این گزارش ما برای شما مشکل باز نشدن واتس اپ در سیستم عامل IOS 9 را در آیفون حل کردیم. در اینجا قصد داریم نحوه انجام این کار را به شما نیز آموزش دهم ولی قبل از آن مراحل اساسی را با هم مرور می کنیم.

گام اول؛  واتس اپ را به جدید ترین نسخه به روز رسانی کنید

شاید شما هم مثل اکثر کاربران، همیشه اپلیکیشن های نصب شده روی آیفون خود را به روز نگه می دارید. ولی اگر اینطور نیست و واتس اپ شما اجرا نمی شود، آن را به جدید ترین نسخه به روز کنید. در جدید ترین نسخه ها مشکلات شناخته شده حل می شود و ممکن است با انجام این کار مشکل شما نیز حل شود.

گام دوم ؛  آیفون را ریستارت (راه اندازی مجدد) کنید

درست است که این مرحله خیلی پیش پا افتاده است و هر کسی آن را می داند ولی در صورتی که مشکل شما به کش های ذخیره شده در حافظه مربوط باشد، ریستارت کردن گوشی آن ها را پاک می کند و ممکن است بدون نیاز به هیچ اقدام اضافی مشکل شما حل شود.

گام سوم ؛ تنظیمات شبکه اینترنت خود را ریست کنید

بسیاری از اوقات به وجود آمدن تغییرات در تنظیمات شبکه می تواند به ناسازگاری با تنظیمات اپلیکیشن منجر شده و آن را از کار بیندازد. اگر این مورد باعث باز نشدن اپلیکیشن واتس اپ شما باشد با طی کردن مراحل موجود در عکس زیر می توانید تنظیمات شبکه خود را ریست کنید.

5 گام جادویی برای باز شدن واتس اپ در آیفون + آموزش

 

گام چهارم ؛ ( بک آپ آی تیونز را بازگردانی کنید)

از اقدامات دیگر تهیه یک نسخه پشتیبان با استفاده از ی تیونز و سپس بازگرداندن آن است. ممکن است انجام این کار اختلال به وجود آمده را رفع نماید.

گام پنجم ؛ با استفاده از اپلیکیشن های جانبی از گفتگو های واتس اپ خود بک آپ بگیرید

اپلیکیشن های جانبی زیادی وجود دارند که به شما امکان می دهند از اطلاعات یک اپلیکیشن خاص مثل واتس اپ نسخه پشتیبان یا بک آپ بگیرید. با این کار ممکن است پیام های متنی  تان بازگردد اما متاسفانه فایل های چند رسانه ای تان استخراج نمی شود.

و اما راه حل اصلی برای حل مشکل عدم باز شدن واتس اپ چیست؟

5 گام جادویی برای باز شدن واتس اپ در آیفون + آموزش

اصلی ترین راه حل برای بازگرداندن واتس اپ،  پاک کردن تمامی محتواهای موجود در گوشی به صورت دستی و سپس بازگردانی اطلاعات با استفاده از بک آپ موجود در آی تیونز است.

 

پس از پاک کردن کل اطلاعات، آیفون خود را به لپ تاپ وصل کرده و نسخه پشتیبان اطلاعات خود را بازگردانید.پس از بازگشتن اطلاعات بهتر است هر چه سریع تر یک نسخه پشتیبان از واتس اپ خود در آی کلود ذخیره کنید

انتهای پیام/

5 گام جادویی برای باز شدن واتس اپ در آیفون + آموزش

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2