پرینت

این اپلیکیشن ها شما را از ترافیک نجات می دهد!

on .

در این گزارش همراه ما باشید تا 5 اپلیکیشنی که نمی گذارد وقتی در اوج ترافیک هستید وقتتان تلف شود را به شما معرفی کنیم.

در گزارش آمده ، تا به حال شده در جاده و یا اتوبان در ترافیک گیر کرده باشید و از تلف شدن وقتتان ناراحت باشید؟!
در این گزارش می خواهیم به شما اپلیکیشن هایی را معرفی کنیم که به شما کمک کند تا از هدر رفتن زمان در ترافیک جلوگیری کنید.
این

بازی Perchang :

این

این بازی دارای 60 پازل منحصر به فرد است . شما در این بازی باید مهارت های ویژه خود را به کار بگیرید و تمام ذهن خود را به بازی بسپارید تا یک توپ سر به هوا به هدف نهایی برسد البته در این راه تمام موانع چون آهن ربا، ضد جاذبه و فن ظاهر شده تا مسیر توپ منحرف شود.

نرم افزار Soon :

این

شما می توانید از وقت تلف شده خود در ترافیک برای برنامه ریزی سفر خود استفاده کنید. بهترین کارها را برای انجام را کشف کنید و یک برنامه ریزی خیلی خوب برای سفر خود داشته باشید و با تهیه یک لیست از برنامه ریزی های خود در سفر آنها را با دوستانتان خود که با شما عازم سفراند به اشتراک بگذارید. 

 بازی Slither.io :

این

با ورود به بازی باید اسمی برای مارتان انتخاب کرده و وارد نقشه بازی شوید؛ نقشه ای که مارهای ریز و درشت دیگر که هر کدام نماینده بازی های نقاط دیگر دنیایند در آن می لولند مشغول قلع و قمع یکدیگرند تا عنوان «بزرگترین مار روز» را از آن خود کنند و به بزرگترین مار تبدیل شوند.

نرم افزار Reddit's new app :

این

اگر نمی خواهید ساعت هایی را در زندگی مثل زمان ترافیک در جاده و یا اتوبان ها از دست بدهید این اپلیکیشن را حتما برای روی گوشی خود نصب کنید چرا که  اپلیکیشن Reddit's می تواند به شما کمک کند و از هدر رفتن زمانتان جلوگیری کند.

بازی Drop 7 :

این

Drop7 یک بازی پازل سرگرم کننده است که چالش‌های ذهنی بیشماری را به شما ارائه می‌کند. در این بازی باید دیسک‌ها را در یک شبکه ۷در۷ بیاندازید، وقتی که شماره یک دیسک با تعداد دیسک‌ها در یک سطر یا ستون برابر شود، باعث حذف آنها می‌گردد. سعی کنید در این بازی واکنش‌های زنجیره‌ای ایجاد کرده و هرچقدر می‌توانید امتیاز کسب کنید.

انتهای پیام/


این اپلیکیشن ها شما را از ترافیک نجات می دهد!

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2