پرینت

از رازهای کیبورد آیفون سر در بیاورید + آموزش

on .

اگر می خواهید از ترفندهای جالب کیبورد آیفون سردربیاورید همراه ما باشید.

1. در زیر حروف معمولی کیبورد آیفون چندین کاراکتر پر کاربرد وجود دارد که تنها با فشار بیشتر بر روی هر یک از کارکتر‌ها ظاهر می‌شوند. 

برای مثال فشار زیاد بر روی دکمه خط فاصله شما را با انواع مختلف خط فاصله رو به رو می‌کند و در هر کدام از کلید‌های دیگر کیبورد نیز علامت ها و کاراکتر‌های بیشتری وجود دارد.

 از رازهای کیبورد آیفون سر در بیاورید + آموزش

2. احتمالا  شما از کیبورد آیفون خود استفاده می‌کنید بدون اینکه بدانید راه حل بسیار آسانتری در اضافه کردن علائم به پیام‌های متنی وجود دارد. 

به جای اینکه هر بار بر روی دکمه 123 و دوباره زمانی که علامت را اضافه کردید، بر روی ABC تپ کنید. بسیار راحت می‌توانید دکمه 123 را نگه دارد و سپس دست خود را به سمت علامتی که قصد دارید در متن درج شود، بکشید. همین که علامت به متن اضافه شد، کیبورد دوباره به حالت نوشتاری با حروف الفبا در خواهد آمد.

3. در این مرحله شما با دوبار تپ کردن سریع بر روی space کیبورد می‌توانید در آخر جمله خود نقطه بگذارید و زمانی که دوباره شروع به نوشتن کنید، نوشته شما با یک فاصله از نقطه گذاشته شده آغاز خواهد شد.

4.بهترين روش براي پاك كردن يا برگرداندن متن ، تكان دادن دستگاه مي باشد. براي اينكار كافيه ديوايس را سريع تكان دهيدتا گزينه Undo بيايد ، دوباره حتي بعد از undo دوباره تكان دهيد گزينه Redo نمايان ميشود.   

انتهای پیام/

از رازهای کیبورد آیفون سر در بیاورید + آموزش

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2