اینستاگرام به تلویزیون میآید

شرکت متا در حال بررسی توسعه یک اپلیکیشن اختصاصی برای تلویزیونهای هوشمند است تا محتوای ویدیویی اینستاگرام را به صفحهنمایشهای بزرگتر و مخاطبان گستردهتری ارائه دهد. این خبر توسط رئیس اینستاگرام در کنفرانس Bloomberg Screentime در لسآنجلس اعلام شد.
بیشتر بخوانید
به گزارش BestMediaInfo، آدام موسری در این کنفرانس بر ضرورت تطبیق اینستاگرام با عادات کاربران تأکید کرد: اگر رفتار مصرف کاربران به سمت تلویزیون میرود، ما هم باید به تلویزیون برویم.» وی اذعان کرد که عدم توجه به این موضوع در گذشته یک «اشتباه» بوده و میخواهیم راهی پیدا کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که در تمامی دستگاههای مرتبط به شکلی جذاب حضور داشته باشیم.
وی همچنین توضیح داد قالب ویدئوی عمودی اینستاگرام که با ریلز محبوب شده، میتواند به خوبی در تلویزیون نمایش داده شود، اما متا هیچ برنامهای برای مجوزدهی محتوای ورزشی زنده یا فیلمهای اختصاصی هالیوود ندارد.
این اپلیکیشن احتمالی میتواند اینستاگرام را مستقیماً به رقیبی برای یوتوب تبدیل کند؛ پلتفرمی که مدتهاست در زمینه استریم ویدیو روی تلویزیون پیشتاز است. با آوردن Reels و سایر ویدیوها به صفحه تلویزیون، متا قصد دارد تعامل کاربران را افزایش داده و ظرفیت تبلیغاتی بیشتری ایجاد کند.
تمرکز اینستاگرام بر ویدئوهای کوتاه، به ویژه در بازاری مانند هند که تیکتاک ممنوع است، باعث شده تا این پلتفرم به شدت در رقابت با تیکتاک قرار گیرد و انتظار میرود رشد قابل توجهی داشته باشد. بهروزرسانیهای اخیر، مانند آزمایش ریلز در نوار ناوبری و معرفی ابزار ویرایش ویدیو به عنوان جایگزینی برای CapCut، نشاندهنده استراتژی متمرکز بر ویدیو است.
اینستاگرام که اکنون ۳ میلیارد کاربر ماهانه دارد، مسیر خود را از یک شبکه اشتراکگذاری عکس به سمت پیامرسانی، استوریز و ریلز تغییر داده است. یک اپلیکیشن مستقل برای تلویزیون میتواند این تحول را بیش از پیش تسریع کند و بازار تبلیغات تلویزیونی و استریم را با ارائه تجربه کاربری یکپارچه و جذاب، متحول کند.
انتهای پیام/
Authors: صاحبخبران - جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان - علمی-فناوری