پرینت

راه اندازی ناوگان مسافربری خودروهای برقی در لندن

on .

شرکت اوبر(uber) قصد دارد به منظور کمک به کاهش آلودگی شهر لندن، ناوگان مسافربری خودروهای برقی خود را در این شهر راه اندازی کند.

در گزارش آمده خبرنگار ؛ شرکت اوبر(uber) قصد دارد به منظور کمک به کاهش آلودگی شهر لندن، ناوگان مسافربری خودروهای برقی خود را در این شهر راه اندازی کند." اوبر"  یک سرویس مسافربری آنلاین است که از طریق اپلیکیشن تلفن هوشمند آن، مسافرین با رانندگان ارتباط برقرار می کنند.
مسافران از طریق اپلیکیشن "اوبر" درخواست سواری می کنند و می توانند به‌صورت آنلاین موقعیت راننده مورد نظر خود را رصد کنند. شرکت "اوبر" اعلام کرده تا پایان ماه سپتامبر تعداد 50 دستگاه خودروی برقی از طریق اپ این شرکت در پایتخت انگلیس آماده سرویس دهی خواهند بود.
راه اندازی ناوگان مسافربری خودروهای برقی در لندن
در حالیکه روز چهارشنبه، نخستین خودروی برقی این شرکت، کار خود را در جاده های پایتخت آغاز کرد، این شرکت اعلام کرد تا پایان ماه سپتامبر 50 دستگاه خودروی برقی دیگر نیز از طریق اپ این شرکت در دسترس خواهند بود. همچنین "اوبر" اعلام کرد که در حال بررسی برنامه دیگری برای راه اندازی ناوگان خودروی برقی در یکی دیگر از شهرهای انگلیس تا فصل پاییز است.
Jo Bertram، مدیر منطقه ای اوبر در کشور انگلیس می گوید: مردم پیشتر از خودروهای دوگانه سوز شرکت ما استقبال کرده بودند اما اکنون قصد داریم قدم بزرگتری با ارائه خودروهای برقی برداریم. ما تصمیم گرفته‌ایم با استفاده از این فناوری به کاهش آلودگی لندن و بقیه شهرها کمک کنیم. سرویس ما موجب خواهد شد تا افراد بیشتری که قصد سفر دارند از خودروهای برقی به جای ماشین های شخصی خود استفاده کنند. او می افزاید؛ البته شرکت ما با چالشهایی روبه روست است که مهمترین آن ایجاد شبکه های جایگاه سرویس شارژ برای خودروهای برقی و همچنین تامین اقتصادی رانندگان این خودروهاست. با این حال ما به آینده امیدواریم و می خواهیم تجربیات خود را با دولت انگلیس و شهردار لندن به اشتراک بگذاریم.
راه اندازی ناوگان مسافربری خودروهای برقی در لندن
حدود 60 درصد از خدمات شرکت اوبر در سال گذشته با خودروهای دوگانه سوز انجام شده و شرکت Car _sharing service Uberpool  بیش از 98000 لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی کرده است. سرویس جدید شرکت اوبر با همکاری و مشارکت کارخانه های خودروسازی نیسان و BYD انجام می شود.
شرکت اوبر در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح قصد دارد سال آِینده صدها خودروی الکتریکی دیگر را به ناوگان مسافربری خود اضافه کند.

منبع: Mirror

انتهای پیام/

راه اندازی ناوگان مسافربری خودروهای برقی در لندن

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2