پرینت

با امکان دریافت پیش نمایش از گوگل، با چشمان باز از گوگل پلی خرید کنید

on .

گوگل با افزودن یک ویژگی خاص به بسته خرید خود، دست کاربران را در خرید برنامه های خود باز می گذارد.

با امکان دریافت پیش نمایش از گوگل، با چشمان باز از گوگل پلی خرید کنید در گزارش آمده خبرنگار اخبار داغ؛ از این پس، گیمرها می توانند پیش از خرید برنامه مورد نظر خود از گوگل پلی یک استریم یا پیش نمایش از آن را داشته باشند تا با محتوا و کارایی آن اشنا شده و در صورت تمایل آن را خریداری کنند.

ویژگی جدید گوگل پلی به این معناست که لزوما نباید ابتدا اجباری برای دانلود صورت بگیرد و کاربر بدون اجبار و با اختیار کامل از گوگل پلی خرید داشته باشد. در این امکان به شما اجازه داده خواهد داد تا با پیش نمایش داده شده برنامه مورد نظر را دریافت، سپس خیلی کوتاه با آن شروع به کار کنید و در صورت نظر مثبت آن را خریداری نمایید.

این ویژگی ماه مارس برای برخی کاربران فعال شد و با گزینه Try now کاربر بمدت 10 دقیقه توانست فضای داخل بازی را رصد کرده و بسنجد.

البته تنها محدودیت موجود این امکان، دسترسی منطقه ای برای کاربرای ایالت متحده امریکاست.  فعلا تنها کاربران در امریکا می توانند از این استریم پیش نمایش استفاده کنند و مابقی کاربران باید منتظر بمانند تا گوگل فکری هم برای آنها بکند. همچنین دیگر خریداران گوگل پلی امیدوار باشند که این ازادی در انتخاب برای همه برنامه های اتفاق بیفتد تا برای هر برنامه ای یک استریم ایجاد شود.

انتهای پیام/

با امکان دریافت پیش نمایش از گوگل، با چشمان باز از گوگل پلی خرید کنید

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2