پرینت

از این پس در واتس‌اپ تصاویر گیف ارسال کنید

on .

پیام رسان واتس اپ که تا کنون قابلیت ارسال گیف را نداشت، در بروز رسانی جدید خود این امکان را برای کاربران خود مهیا کرده است.

از این پس در واتس‌اپ تصاویر گیف ارسال کنید
در گزارش آمده خبرنگار ؛ چند وقتی است که کاربران در نرم افزار های پیام رسان مانند تلگرام، تصاویر متحرک (فایل های گیف) ارسال می کنند. این تصاویر متحرک محبوبیت بسیاری در بین کاربران پیدا کرده است و جای خالی آن در نرم افزار واتس اپ حس می‌شد. این پیام رسان برای حفظ کاربران خود مجبور شد تا چنین قابلیتی در نرم افزار خود ایجاد کند که در بروز رسانی اخیر این نرم افزار می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

پیام رسان واتس اپ که تا کنون قابلیت ارسال گیف را نداشت، در بروز رسانی جدید خود فعلا این امکان را فقط برای کاربران سیستم عامل آی او اس مهیا کرده است. کاربران آیفون می توانند در این برنامه با انتخاب گزینه "send as GIF" فایل ها در از حافظه گوشی خود انتخاب و به عنوان تصاویر محرک ارسال کنند. البته کاربران گوشی های آیفونی که از قابلیت صفحه هوشمند بهره مند هستند (آیفون 6s و 7) می توانند تصاویر محرک و سه بعدی ایجاد و آنها را در پیام رسان واتس اپ ارسال کنند.

به گفته طراحان این پیام رسان، امکانات جدید واتس اپ بزودی برای دیگر سیستم عامل نیز مهیا می شود. کاربران آیفون می توانند با ارتقای نرم افزار واتس اپ به نسخه 2.16.343 از ویژگی ارسال تصاویر محرک (گیف) بهره مند شوند.

انتهای پیام/

از این پس در واتس‌اپ تصاویر گیف ارسال کنید

Authors: http://www.yjc.ir

منبع خبر باشگاه خبرنگاران جوان

پیشنهادات امروزمون چیه؟

ads
ads2