سه شنبه, 20 خرداد 1393 21:57

تماشا کنید: تریلر بازی Far Cry 4 ارایه شده توسط یوبی سافت (بروز شد، ویدیوی گیم‌پلی بازی)

نوشته شده توسط  admin
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

طبیعت وحشی و بیابان‌های داغ و جنگل‌های انبوه آفریقا را در فارکرای 2 دیدیم. یکی از بهترین بازی‌های سبک شوتر اول شخص که توسط یوبی‌سافت عرضه شده است. نسخه‌ی بعدی این بازی قرار است برای کنسول‌ها و مثل همیشه، PC عرضه شود. در ادامه‌ی مطلب به تماشای ویدیویی از نسخه‌ی بعدی می‌نشینیم.

یوبی‌سافت در نسخه‌ی 4 چهارم Far Cry هم تمام تلاش خودش را کرده که جذابیت مح

...

طبیعت وحشی و بیابان‌های داغ و جنگل‌های انبوه آفریقا را در فارکرای 2 دیدیم. یکی از بهترین بازی‌های سبک شوتر اول شخص که توسط یوبی‌سافت عرضه شده است. نسخه‌ی بعدی این بازی قرار است برای کنسول‌ها و مثل همیشه، PC عرضه شود. در ادامه‌ی مطلب به تماشای ویدیویی از نسخه‌ی بعدی می‌نشینیم.

یوبی‌سافت در نسخه‌ی 4 چهارم Far Cry هم تمام تلاش خودش را کرده که جذابیت محیط زیبای طبیعت را با خشونت کاراکترهای منفی همراه کند. البته این بار نوبت به مسافرت به هیمالیاست. حتماً یوبی‌سافت در نقش زدن برف و سرما هم استاد است.

Far-Cry-4-9-645x403

Voss شخصیت منفور فار کرای 3 این بار جای خود را به شخصی در لباس صورتی‌رنگ داده که مدل موی خاصی هم دارد. همان دیوانگی واس را در کاراکتر جدیدی به نام Min می‌بینیم، کسی که به راحتی با شی‌‌ء نوک‌تیز، همکاران منفور خودش را به قتل می‌رساند و سپس یک عکس سلفی به یادگار می‌گیرد و کاملاً عادی با جنایات برخورد می‌کند.

Far-Cry-4-15-645x363

گرافیک بازی با توجه به اینکه مشخص نشده این ویدیو حاصل رندر شدن آنی است یا ویدیوی از پیش رندر شده است، قابل بررسی نیست ولیکن به نظر می‌رسد که ویدیو مشابه گیم‌پلی بازی باشد و گرافیک نسبت به نسخه‌ی قبلی پیشرفت خوبی کرده باشد. البته اسکرین‌شات‌های قبلی هم موید پیشرفت گرافیکی این بازی هستند. خصوصاً که در نسخه‌ی قبلی با وجود سبک بودن بازی، گرافیکی خوبی را تجربه کردیم.

Far-Cry-4-8-645x387

در نسخه‌ی سوم بازی، کاراکتر اصلی با دوستان خود در یک جزیره‌ بین شبه‌قاره‌ی هند و اقیانوس آرام به دام می‌افتد و به ناچار راه و رسم زندگی در حیات وحش را فرا می‌گیرد. فکر کنید که ناگهای یک ببر به شما حمله کند! حتی کنار رودخانه هم در امان نیستید چرا که بارهای می‌بینید کروکودیلی از آب بیرون می‌آید و یک انسان را طعمه‌ی خویش می‌کند.

Far-Cry-3-Preview-4

البته استفاده از حیوانات وحشی و در قفس که می‌توان با یک اسنایپر (تفنگ تک‌تیرانداز مجهز به دوربین دقیق) آنها را آزاد کرد و به جان دشمنان انداخت هم ویژگی جذاب فارکرای 3 بود که شاید در نسخه‌ی 4 هم به شکلی زیباتر و مهیج‌تر دیده شود:

Far-Cry-3-preview-thumb-large-600x250

در نسخه‌ی جدید موضوع جدی‌تر شده، همین ابتدا می‌بینیم که در تریلر یوبی‌سافت، میمون کوچک به شکل طبیعی طراحی شده و در اتوموبیل کنار شخص اول بازی نشسته است. پس از شنیدن این خبر که قرار است فیل‌سواری کنید و به قلعه‌های متعدد جنایت‌کاران یورش ببرید، تعجب نکنید.

احتمالاً مثل نسخه‌ی سوم، پرواز با کایت، رانندگی انواع خودرو و موتور و حتی صخره‌نوردی هم در دستور کار گیمر خواهد بود. در مجموع منتظر گیم‌پلی جذاب در دنیای باز هستیم و می‌خواهیم با تسلیحات متنوع به جنگ تمام‌عیار بپردازیم.

شما را به تماشای ویدیوی این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو

بازی فار کرای قرار است در روز 18 نوامبر یا 8 آبان 93 منتشر شود.

بروزرسانی: گیم‌پلی بازی همان‌طور که انتظارش را داشتیم، گرافیکی خیره‌کننده‌ی طبیعت را نمایان می‌سازد، تماشا کنید:

دانلود ویدیو

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه E3  مراجعه نمایید.

ادامه مطلب http://www.zoomit.ir/it-news/game/11887-your-look-far-cry-4-insane-villain

خواندن 940 دفعه