خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 62
چهارشنبه, 12 شهریور 1393 15:48

ایسر مدل‌های جدیدی از نوت‌بوک‌های هیبریدی خود را معرفی کرد

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

شرکت ایسر مدل‌های جدیدی از نوت‌بوک‌های هیبریدی خود را معرفی کرده است تا شاید بتواند کاربران را به جای خرید یک نوت‌بوک و تبلت جداگانه به خرید نوت‌بوک‌های هیبریدی خود تشویق کند. با زومیت همراه باشید.

زمانی بود که اگر فردی به لپ‌تاپ و تبلت نیاز داشت باید دو دستگاه جداگانه می‌خرید. حتی به اعتقاد ما همین امروز هم بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در صورت

...

شرکت ایسر مدل‌های جدیدی از نوت‌بوک‌های هیبریدی خود را معرفی کرده است تا شاید بتواند کاربران را به جای خرید یک نوت‌بوک و تبلت جداگانه به خرید نوت‌بوک‌های هیبریدی خود تشویق کند. با زومیت همراه باشید.

زمانی بود که اگر فردی به لپ‌تاپ و تبلت نیاز داشت باید دو دستگاه جداگانه می‌خرید. حتی به اعتقاد ما همین امروز هم بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در صورت نیاز، یک لپ‌تاپ و یک تبلت جداگانه داشته باشند. اما اگر احیانا شما جزو کسانی هستید که مایلید تا از یک دستگاه استفاده کنید، بنابراین نوت‌بوک‌های هیبریدی ایسر گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شوند.شرکت ایسر به تازگی از سری Aspire Switch 11 رونمایی کرده و البته برای سری Switch 10 نیز یک مدل تازه ارایه کرده است.

ایسر دو نوت‌بوک هیبریدی از سزی Switch 11 را معرفی کرده است که یکی از آن‌ها دارای مشخصات فنی پیشرفته و دیگری با مشخصات فنی پایین‌تر است.

Aspire-Switch-11 tent Win left-facing-640x500

مدل the SW5-171 دارای پردازشگر Core i5 اینتل، 4 گیگابایت رم، نمایشگر با کیفیت Full HD و هارد درایو 128 گیگابایتی است. در طرف دیگر مدل SW5-111 دارای پردازنده‌ی اتم Z3745 با 2 گیگابایت رم و حافظه 64 گیگابایتی eMMC است. همچنین یک دوربین 2 مگاپیکسلی در نمای جلوی این نوت‌بوک هیبریدی قرار دارد. با وجود تفاوت‌هایی که این دو مدل در سخت‌افزار خود دارند ولی هر دو از صفحه‌نمایش گوریلا گلس 3، اسپیکرهای استریو در نمای جلو و کیبوردهایی با طراحی مشابه هم استفاده می‌کنند.

Aspire-Switch-10 two-views-632x640

اما دو مدل جدید ایسر از سری Switch 10 نیز معرفی شده‌اند که اگرچه هردو از گوریلا گلس 3 بهره می برند ولی یکی دارای رزولوشن 1280 در 800 و مدل دیگر دارای رزولوشن Full HD است. هر دو مدل از پردازنده‌ی چهار هسته ای اتم اینتل با 2 گیگابایت رم بهره می‌برند و طبق گفته‌ی ایسر ماندگاری باتری 7 تا 8 ساعت بسته به این که نوت‌بوک شما از کدام مدل باشد، دارند. همچنین این دو نوت‌بوک با ویندوز 8.1 و آفیس 365 عرضه خواهند شد.

نوت‌بوک‌های هیبریدی Aspire Switch 11 ز مهرماه به بازار عرضه شده و قیمت آن‌ها از 399 دلار آغاز می‌شود. از طرفی Aspire Switch 10 از همین ماه با قیمت 330 دلار روانه بازار می‌شوند. شما نوت‌بوک‌های هیبریدی ایسر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

منبع خبر

خواندن 958 دفعه