خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 62
یکشنبه, 16 شهریور 1393 16:58

پوشش زنده زومیت از کنفرانس معرفی آیفون 6 اپل،‌ سه شنبه ساعت ۲۱:۰۰

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
پوشش زنده زومیت از کنفرانس معرفی آیفون 6 اپل،‌ سه شنبه ساعت ۲۱:۰۰

طرفداران اپل لحظه شماری می‌کنند تا کنفرانس بعدی این شرکت آغاز شده و سرانجام آیفون بعدی رونمایی شود. شواهد نشان می‌دهند که اپل بار دیگر می‌خواهد سنت شکنی کند و سایز صفحه نمایش را این بار به حداقل ۴.۷ اینچ برساند. اگر مشتاق هستید تا زودتر از همه از کم و کیف کنفرانس اپل و محصولاتی که قرار است در آن رونمایی شود، مطلع شوید، سه شنبه ۱۸ شهریورماه ساعت ۲۱:

...
پوشش زنده زومیت از کنفرانس معرفی آیفون 6 اپل،‌ سه شنبه ساعت ۲۱:۰۰

طرفداران اپل لحظه شماری می‌کنند تا کنفرانس بعدی این شرکت آغاز شده و سرانجام آیفون بعدی رونمایی شود. شواهد نشان می‌دهند که اپل بار دیگر می‌خواهد سنت شکنی کند و سایز صفحه نمایش را این بار به حداقل ۴.۷ اینچ برساند. اگر مشتاق هستید تا زودتر از همه از کم و کیف کنفرانس اپل و محصولاتی که قرار است در آن رونمایی شود، مطلع شوید، سه شنبه ۱۸ شهریورماه ساعت ۲۱:۰۰ همراه زومیت باشید.

تنها دو روز تا شروع کنفرانس بعدی اپل زمان باق مانده است؛ کنفرانسی که قرار است در آن از یک آیفون جدید رونمایی شود. آیفون پول‌سازترین و پرفروش‌ترین محصول اپل است و بیش از نیمی از کل درآمد این شرکت نیز از این محصول بدست می‌آيد. گفته می‌شود یک آيفون ۴.۷ اینچی و شاید هم یک مدل ۵.۵ اینچی در کنفرانس ۱۸ شهریور رونمایی خواهد شد. برخی نیز زمان معرفی آيفون ۵.۵ اینچی را که قرار است به نبرد مستقیم با گلکسی نوت‌ها برود، چند ماه پس از معرفی آیفون ۴.۷ اینچی می‌دانند. همچنین احتمال رونمایی از یک ابزار پوشیدنی که از آن با نام iWatch یاد می‌شود نیز در این کنفرانس وجود دارد. البته اخیرا گزارش‌های منتشر شد که نشان می دادند این محصول قرار نیست در کنفرانس ۱۸ شهریورماه رونمایی شود.

به هر حال اگر شما هم مشتاق هستید تا زودتر از همه با تلفن هوشمند جدید اپل آشنا شوید، سه شنبه ۱۸ شهریورماه با پوشش زنده زومیت از این کنفرانس همراه باشید.

مقاله مرتبط:

صفحه بصورت خودکار بروز می‌شود / نیازی به رفرش کردن صفحه نیست.

 

منبع خبر

خواندن 1087 دفعه