خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 62
یکشنبه, 04 آبان 1393 11:42

با کاپ هیچ رویداد ورزشی را از دست ندهید!

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص فوتبال هستید و به دنبال آخرین اخبار فوتبالی هستید و نمی‌دانید اخبار تیم‌های مورد علاقه‌تان را از کجا پیگیری کنید، ما برای شما یک پیشنهاد هیجان‌انگیز داریم.

اگر دعوای حق پخش بین فدراسیون فوتبال و صداوسیما شما را از تماشای لیگ برتر و بازی‌های تیم مورد علاقه‌تان محروم کرده است، نگران نباشید، می‌توانید از طریق دنبال کر

...

اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص فوتبال هستید و به دنبال آخرین اخبار فوتبالی هستید و نمی‌دانید اخبار تیم‌های مورد علاقه‌تان را از کجا پیگیری کنید، ما برای شما یک پیشنهاد هیجان‌انگیز داریم.

اگر دعوای حق پخش بین فدراسیون فوتبال و صداوسیما شما را از تماشای لیگ برتر و بازی‌های تیم مورد علاقه‌تان محروم کرده است، نگران نباشید، می‌توانید از طریق دنبال کردن خبرگزاری کاپ، در جریان لحظه به لحظه رویدادهای لیگ برتر و جام حذفی باشید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در کنفرانس‌های مطبوعاتی پیش و پس از هر بازی چه می‌گذرد. ما برای شما گزارش آنلاین و لحظه‌ای تمام کنفرانس‌های مطبوعاتی را آماده می‌کنیم. مصاحبه بازیکنان در میکسدزون ورزشگاه‌ها، تنها چند ثانیه بعد، روی خروجی خبرگزاری کاپ قرار می‌گیرد. ما برای شما لیست بازیکنان هر تیم را ساعتی قبل از انجام بازی برای شما آماده می‌کنیم.

شاید شما هم مثل ما معتقد باشید که در عصر جدید، با رشد روزافزون فن‌آوری، دیگر فقط خواندن اخبار جذاب نیست، ما برای شما عکس‌ها و ویدئوهای بازی‌ها، مصاحبه‌ها و حواشی فوتبال را همان لحظه آماده می‌کنیم و شما می‌توانید در جریان برگزاری یک بازی، از طریق تارنمای ما، حواشی ویدیویی آن را دنبال کنید. شاید تماشای تمرین تیم مورد علاقه‌تان هم برای شما جذاب باشد! می‌توانید گزارش ویدیویی تمرین تیم‌های لیگ برتری را از طریق تارنمای کاپ تماشا کنید. جلد روزنامه‌های ورزشی فردای ایران را، بامداد همان شب از کاپ ببینید.

دیگر فوتبال اروپا، لیگ قهرمانان و لیگ‌های معتبر دنیا را هم از دست نمی‌دهید، آخرین مصاحبه بازیکنان مشهور دنیا، جلد روزنامه‌های ورزشی و خلاصه مهم‌ترین بازی‌های مهم را از خبرگزاری کاپ تماشا کنید.

خبرگزاری تازه تاسیس کاپ، با رویکردی متفاوت به دنیای خبر، با بهره گیری از جدیدترین امکانات و با بهره جستن از زبده‌ترین خبرنگاران، با رویکدری منصفانه و بی‌طرفانه، اخبار روز فوتبال ایران و جهان را برای آماده کرده است. برای به‌روزبودن در دنیای فوتبال، کافی است خبرگزاری کاپ را به فهرست مورد صفحات مورد علاقه‌تان برای وبگردی اضافه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

منبع خبر

خواندن 1282 دفعه