خطا
  • JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 62
دوشنبه, 05 آبان 1393 20:25

مایکروسافت با ارائه ظرفیت نامحدود برای One Drive گوگل و دراپ‌باکس را به چالش کشید

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

با تمام حواشی که طی ماه‌های اخیر در مورد فضای ذخیره‌سازی Cloud وجود داشته ولی بسیاری از کارشناسان آینده این خدمت اینترنتی را بسیار روشن تصور می‌کنند. حالا رقابت شدیدی بین ارائه‌دهندگان این خدمت در دنیا وجود دارد. به تازگی مایکروسافت اعلام کرده است که محدودیت ظرفیت OneDrive را برای کسانی که در Office 365 ثبت‌نام کرده‌اند، برمی‌دارد تا فضای بی‌نهایت

...

با تمام حواشی که طی ماه‌های اخیر در مورد فضای ذخیره‌سازی Cloud وجود داشته ولی بسیاری از کارشناسان آینده این خدمت اینترنتی را بسیار روشن تصور می‌کنند. حالا رقابت شدیدی بین ارائه‌دهندگان این خدمت در دنیا وجود دارد. به تازگی مایکروسافت اعلام کرده است که محدودیت ظرفیت OneDrive را برای کسانی که در Office 365 ثبت‌نام کرده‌اند، برمی‌دارد تا فضای بی‌نهایت در اختیار داشته باشند! با همراه باشید.

اگر یکی از کاربران Office 365 هستید طی ماه آینده مایکروسافت محدودیت‌های ظرفیت OneDrive را برای شما حذف خواهد کرد. این اقدام مایکروسافت در شرایطی صورت می‌گیرد که این شرکت در ماه‌های اخیر در تلاش برای رقابت با گوگل و دراپ‌باکس 1 ترابایت فضای اضافی OneDrive را در اختیار کاربران Office 365 قرار داده بود. اما اعلامیه امروز شرکت مایکروسافت مبنی بر ارائه فضای نامحدود به کاربران  OneDrive رقابت این شرکت با سایرین را وارد فضای جدیدی می‌کند. حالا مایکروسافت می‌خواهد، پیشتاز فضای ذخیره‌سازی  Cloud در دنیا باشد.

در پیشنهاد جدید غول نرم‌افزاری دنیا، فضای نامحدود OneDrive و یک کپی از نرم‌افزار آفیس این شرکت که بر روی مک یا رایانه‌های شخصی ویندوزی و تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اجرا خواهد شد، فقط با قیمت 6.99 دلار در ماه ارائه خواهد شد. این در حالی است که گوگل و دراپ‌باکس ماهانه مبلغ 9.99 دلار را فقط برای ارائه فضای 1 ترابایتی دریافت می‌کنند.

با این اقدام مایکروسافت، عرصه را بر گوگل و دراپ‌باکس تنگ کرده و حالا باید منتظر واکنش این دو شرکت باشیم. به نظر شما کدام شرکت پیروز رقابت فضای ابری خواهد بود؟

منبع خبر

خواندن 1159 دفعه